• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

فعالین مجازی باید شگردهای تبلیغاتی انتخابات را بشناسند تا در دام آنها نیفتند

  • کد خبر : 103651
  • 26 بهمن 1399 - 9:03
فعالین مجازی باید شگردهای تبلیغاتی انتخابات را بشناسند تا در دام آنها نیفتند

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در جمع فعالان مجازی شهرستان بهار بر آموزش فعالان مجازی و آگاهی آنها نسبت به شگردهای تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد و گفت: در عصر کنونی فضای مجازی تاثیر بسیاری در انتخاب مردم دارد و فعالین مجازی با شناخت این تکنیک ها قادر خواهند بود سره را از ناسره تشخیص داده و […]

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در جمع فعالان مجازی شهرستان بهار بر آموزش فعالان مجازی و آگاهی آنها نسبت به شگردهای تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد و گفت: در عصر کنونی فضای مجازی تاثیر بسیاری در انتخاب مردم دارد و فعالین مجازی با شناخت این تکنیک ها قادر خواهند بود سره را از ناسره تشخیص داده و همین مسئله را به مخاطبین خود انتقال دهند.

به گزارش عصر همدان، روز گذشته جلسه فعالان مجازی شهرستان بهار و خبرنگاران شهرستان بهار در فرمانداری با حضور رئیس پلیس فتای استان با موضوع بالا بردن سواد رسانه و انتخابات برگزار شد.

در ادامه سرهنگ فیروز سرخوش، رئیس پلیس فتای استان همدان در جمع فعالان مجازی به بیان کارکردهای فضای مجازی و نبود سواد رسانه در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه که ما باید در آینده نگران آن باشیم، فاصله خبرها و فهم هاست، چرا که بی بهره بودن جامعه از سواد رسانه این فاصله را هر روز بیشتر خواهد کرد.

سرخوش وجود حباب فیلتری در فضای مجازی و اینترنت را از نکات قابل توجه این فضا دانست و با ذکر چند نمونه از حباب فکری یا حباب فیلتری گفت: یکی از مشکلات برخی از شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر این است که افراد در جمع بزرگی از همفکران و دوستان همفکر قرار داده و این تصور را در وی به وجود می آورد که تفکر القا شده و بازنشر شده در این فضا در کل جامعه حاکم است.

وی همچنین مارپیچ سکوت را از دیگر ویژگی های این فضا بیان کرد و گفت: فضای مجازی و اغلب شبکه های اجتماعی در دست دشمنان ماست و بازی در این زمین برای خودی ها بسبار مشکل است.

رئیس پلیس فتای استان با ذکر چند نمونه از افراد ارزشی که در این فضا دچار مارپیچ سکوت شده اند اظهار داشت: افراد ارزشی زیادی به قصد تغییر این فضا وار آن شده و متایفانه خود گرفتار مارپیچ سکوت شده و در منجلاب این فضا فرو رفته و به آرامی با جریان غربگرایی همراه شدند.

سرخوش در ادامه با گریزی به مبحث انتخابات و تاثیر فضای مجازی بر انتخاب درست مردم به بیان فهرست وار چند تکتیک تبلیغات انتخاباتی پرداخت و اذعان داشت: در عصر کنونی فضای مجازی تاثیر بسیاری در انتخاب مردم دارد و فعالین مجازی با شناخت این تکنیک ها قادر خواهند بود سره را از ناسره تشخیص دهند و همین مسئله را به مخاطبین خود انتقال دهند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103651
  • دیدگاه‌ها برای فعالین مجازی باید شگردهای تبلیغاتی انتخابات را بشناسند تا در دام آنها نیفتند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.