• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

فعالیت ۳هزار واحد صنفی در اسدآباد

  • کد خبر : 7011
  • 04 تیر 1398 - 14:00
فعالیت ۳هزار واحد صنفی در اسدآباد

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با اشاره به عملکرد اتاق اصناف در سه ماه نخست امسال گفت: دراین شهرستان ۳ هزار واحد صنفی فعالی دارد که در این مدت ۳۵۰ مورد بازرسی از این واحدها صورت گرفته است.   موسی الرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در اتاق اصناف شهرستان […]

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با اشاره به عملکرد اتاق اصناف در سه ماه نخست امسال گفت: دراین شهرستان ۳ هزار واحد صنفی فعالی دارد که در این مدت ۳۵۰ مورد بازرسی از این واحدها صورت گرفته است.

 

موسی الرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در اتاق اصناف شهرستان اسدآباد ۱۷ اتحادیه صنفی ایجاد شده است، اظهار کرد: دراین شهرستان ۳ هزار واحد صنفی زیرمجموعه این اتحادیه ها و اتاق اصناف فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار واحد فعال تولیدی در این شهرستان وجود دارد، گفت: اصناف ۱۱ هزار شهد تقدیم انقلاب کرده که از این تعداد ۱۳ شهید از اسدآباد بودند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با شاره به کمکهای اصناف در زمینه های مختلف، گفت: اصناف در کمک به سیل‌زدگان و زلزله زدگان خوب درخشیدند و کمکهای زیادی را داشتند.

وی با اشاره به عملکرد اتاق اصناف در سه ماه نخست امسال تصریح کرد: ما در این مدت ۳۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی داشتیم و ۱۷ مورد از آنها گشت مشترک با ادارات مرتبط بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7011
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت ۳هزار واحد صنفی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.