• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

فعالیت ۴۱۱ تیم حمایت از بیماران کرونا در همدان

  • کد خبر : 100631
  • 01 بهمن 1399 - 7:57
فعالیت ۴۱۱ تیم حمایت از بیماران کرونا در همدان

حمید بهرامی خو از فعالیت ۴۱۱ تیم حمایت از بیماران کرونا در این استان خبر می دهد. به گزارش عصر همدان، حمید بهرامی‌خو،  رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۴۶ بسته معیشتی بین بیماران کرونایی استان توزیع و از ورود آن‌ها به تجمعات جلوگیری شده است. وی افزود: ۵۰ تیم مراقبت در […]

حمید بهرامی خو از فعالیت ۴۱۱ تیم حمایت از بیماران کرونا در این استان خبر می دهد.

به گزارش عصر همدان، حمید بهرامی‌خو،  رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۴۶ بسته معیشتی بین بیماران کرونایی استان توزیع و از ورود آن‌ها به تجمعات جلوگیری شده است.

وی افزود: ۵۰ تیم مراقبت در منزل شامل پزشک و پرستار نیز تشکیل شده که با شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا، مراقبت در منزل، تجویز دارو و ایزوله و جداسازی بیمار از خانواده را با دستور پزشک انجام می‌دهند.

بهرامی خو با با بیان اینکه ۴۱۱ تیم حمایتی در سطح استان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این افراد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، افرادی که توان تأمین مایحتاج روزمره خود را ندارند کمک می‌کنند چراکه برخی از مبتلایان به کرونا سرپرست و نان آور خانوار هستند و نیاز به قرنطینه و عدم حضور در اماکن عمومی دارند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان از فعالیت یک‌هزار و ۶۶۴ نیرو در تیم‌های حمایتی خبر داد و گفت: این افراد تاکنون ۲ هزار و ۴۴۶ بسته معیشتی بین بیماران کرونایی استان توزیع کرده‌اند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100631
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت ۴۱۱ تیم حمایت از بیماران کرونا در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.