• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط غیرقانونی است/رسانه برخط بر بستر تلگرام ممنوع است

  • کد خبر : 35230
  • 12 آذر 1398 - 10:13
فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط غیرقانونی است/رسانه برخط بر بستر تلگرام ممنوع است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط، اعلام کرد: فعالیت رسانه بر خط بر بستر تلگرام ممنوع است و پیگیری می‌کنم که این کانال که غیر قانونی در حال فعالیت است، از فعالیت خود با این عنوان باز بماند. به گزارش عصر […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط، اعلام کرد: فعالیت رسانه بر خط بر بستر تلگرام ممنوع است و پیگیری می‌کنم که این کانال که غیر قانونی در حال فعالیت است، از فعالیت خود با این عنوان باز بماند.

به گزارش عصر همدان؛ احمدرضا احسانی عصر روز گذشته در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان اسدآباد، بااشاره به دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد که در ساختمان بنای یادبود سیدجمال واقع شده گفت: این ساختمان عملا تا آخر هفته باید تخلیه شود و با تجهیزات کامل طبقه زیرین آن را به نمایشگاه دائمی گالری هنرهای تجسمی تبدیل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طبقه فوقانی بنای یادبود را به دلیل داشتن ظرفیت خوب انجمن های ادبی، موسیقی و تجسمی به عنوان خانه هنرمندان این شهرستان تدبیر کرده ایم را که انمن ها باید دارای فضایی شوند که در شأن هنرمندان و فعالیت انها باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادآور شد: موزه میراث فرهنگی نیز که در بنای یادبود واقع شده، منافاتی با کار ما که فرهنگ است، ندارد و می‌تواند حفظ شود.

وی گفت: انجمن های ادبی، موسیقی و تجسمی باید برنامه داشته باشند و مکان  فرهنگی که در اختیار آنان قرار می‌گیرد، بزودی به صورت تجهیز شده تحویل آنان خواهد شد و انتظار می رود که فعابیت ها به طور مستمر ادامه پیدا کند.

احسانی افزود: انجمن ها باید در قالب اساسنامه جدید دارای شناسه شوند و برخی از انجمن ها در این شهرستان دارای شناسه نیستند.

وی در بخشی از سخنانش به فعالیت رسانه های برخط اشاره کرد و گفت: این رسانه‌ها در بستر پایگاه‌های خبری بوده و فعالیت آنها در بستر تلگرام ممنوع است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بااشاره به فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط، اعلام کرد: این کانال به صورت غیرقانونی فعالیت دارد و پیگیر می‌کنم از فعالیت خود با این عنوان باز بماند.

وی تصریح کرد: برای ایجاد سینمای استاندارد د در اسدآباد باید شهرداری در زمینه آتش نشانی و استاندارد دسازی آن ما را حمایت کند تا بتوانیم یک روز در هفته را فیلمی را برای مردم بیاوریم که در استان و کشور به نمایش در می آید، البته ما در تجهیز کردن آن مشکلی را نداریم.

احسانی با بیان اینکه ۵۷ کانون فرهنگی در مساجد شهرستان اسدآباد وجوددارد، افزود: باید با تزریق ۷۰ میلیون تومان ده کانون تا ده روز اینده تجهیز شود .

وی از اهدا یک محموله کتاب به مؤسسات قرآنی خبر داد و گفت: بزودی کتابخانه تخصصی سیدجمال در بنای یادبود سیدجمال راه اندازی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان سخنانش از برگزاری همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد و گفت: برای برپایی همایشی در خور و شأن سیدجمال باید برنامه‌ریزی با حضور مسئولان شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/ن..و

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35230
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط غیرقانونی است/رسانه برخط بر بستر تلگرام ممنوع است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.