• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

فضای مجازی نباید محل جولان دلالان و تعیین قیمت در حوزه نیاز های اساسی مردم باشد

  • کد خبر : 117013
  • 22 خرداد 1400 - 8:30
فضای مجازی نباید محل جولان دلالان و تعیین قیمت در حوزه نیاز های اساسی مردم باشد

فرماندار همدان گفت: نباید ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر انقلاب در تخیل برخی فرصت طلبان اقتصادی تحت تاثیر قرار گیرد. به گزارش عصرهمدان؛ محمد علی محمدی، فرماندار همدان در کارگروه تنظیم بازار این شهرستان با موضوع ساماندهی قیمت معاملات ملکی بنگاه ها گفت: مردم ما همان کسانی هستند که در شرایط سخت انقلاب و […]

فرماندار همدان گفت: نباید ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر انقلاب در تخیل برخی فرصت طلبان اقتصادی تحت تاثیر قرار گیرد.

به گزارش عصرهمدان؛ محمد علی محمدی، فرماندار همدان در کارگروه تنظیم بازار این شهرستان با موضوع ساماندهی قیمت معاملات ملکی بنگاه ها گفت: مردم ما همان کسانی هستند که در شرایط سخت انقلاب و جنگ از جان و مال خود گذشته و همه را در طبق اخلاص این مرز و بوم اهدا کردند .

وی تاکید کرد: باید با تعریف مکانیسمی امکان برخورد با سوداگران حوزه خرید، فروش، رهن، اجاره مسکن و زمین در شهرستان همدان برخورد شود .

این مقام مسئول افزود: نباید فضای مجازی مرجع و محل جولان واسطه ها و تعیین قیمت در حوزه اساسی ترین نیاز های مردم باشند .

وی با بیان اینکه خانه منشا آبرو و مأوای آسایش خانواده است ادامه داد : نباید خانواده ای باشد که برای تامین سرپناه از معیشت یا ضروریات زندگی خود بکاهد .

فرماندار همدان پیشنهاد داد: سامانه ای با رویکرد تعیین قیمت کارشناسی با رعایت جمیع جهات خرید، فروش، رهن و اجاره مسکن و زمین تعریف شود .

وی خاطر نشان شد: در ساماندهی و صدور مجوز ترددهای ضروری که همه شهرستان های کشور دچار اختلال کاری بودند شهرستان همدان با راه اندازی سامانه ای این پروسه را بدون نیاز به حضور متقاضیان در کمتر از ۲ ساعت صادر می کند .

این مقام مسئول خواستار شد: سامانه ای با لحاظ منطقه، قیمت، متراژ، سال ساخت، قیمت منطقه ای و امتیاز ساختمان با اعمال نظر ادارات صمت، مسکن و شهرسازی، اتحادیه و اتاق بازرگانی باید در این خصوص تعریف شود .

وی عنوان کرد: با این کار ضمن ایجاد بانک اطلاعاتی امکان نظارت بر معاملات حوزه مسکن بیشتر، بهتر و آسانتر شده و زوایای پنهان سوداگری را در این حوزه حذف خواهد کرد.

یزدان آزرمی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان نیز گفت : با ایجاد این سامانه اعمال سلیقه های شخصی در نقل و انتقالات املاک کنترل و بازنگری خواهد شد.

یزدان آزرمی افزود: تا قبل از فصل تابستان مطالعات اجرای این سامانه نهایی و به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=117013
  • دیدگاه‌ها برای فضای مجازی نباید محل جولان دلالان و تعیین قیمت در حوزه نیاز های اساسی مردم باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.