• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

فریاد یا مهدی (عج) بر پشت‌بام منازل اسدآباد 

  • کد خبر : 59011
  • 20 فروردین 1399 - 12:59
فریاد یا مهدی (عج) بر پشت‌بام منازل اسدآباد 

جعفر حسام‌طاهر با اشاره به عدم برگزاری مراسمات در مساجد و اماکن فرهنگی به دلیل شیوع کرونا، گفت: امسال جشن ها بیشتر به صورت مجازی است و مردم با روشن کردن فلش گوشی خود و ایجاد یک نورافشانی درپشت بام ها و فریاد یا مهدی(عج) می‌توانند این شب ولادت را جشن بگیرند. دبیر ستاد مردمی […]

جعفر حسام‌طاهر با اشاره به عدم برگزاری مراسمات در مساجد و اماکن فرهنگی به دلیل شیوع کرونا، گفت: امسال جشن ها بیشتر به صورت مجازی است و مردم با روشن کردن فلش گوشی خود و ایجاد یک نورافشانی درپشت بام ها و فریاد یا مهدی(عج) می‌توانند این شب ولادت را جشن بگیرند.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: کمیته های ۱۵گانه ستاد مردمی مقابله با کرونا در راستای هم افزایی و پرهیز از موازی کاری فعالیت های جهادی و کمک به ستاد ملی مقابله با کرونا شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی برای همکاری با ستاد مردمی می‌توانند جهت ثبت نام در ساعات اداری به سازمان تبلیغات یا دفتر امام جمعه مراجعه کنند، افزود: برای پرهیز از دوباره کاری نیروهای جهادی در گندزدایی فعالیت های خود را با کمیته عملیات هماهنگی کنند.

حسام طاهر با اعلام شماره حساب برای دریافت کمک های مردمی، گفت: مردم می توانند با کمک های خود ما را در خرید مواد بهداشتی و بسته های حمایتی همراهی کنند.

وی افزود: در ستاد مردمی مبارزه با کرونا، یکی دیگر از برنامه ها پاسخگویی روحانیون به سوالات شرعی در فضای مجازی است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گفت: همزمان با سراسر کشور راس ساعت۲۱ شب نیمه شعبان مردم با خواندن دعای امام زمان و فریاد یا مهدی در پشت بام منازل حاضر می شوند.

وی با اشاره به عدم برگزاری مراسمات در مساجد و اماکن فرهنگی به دلیل شیوع کرونا، امسال جشن ها بیشتر به صورت مجازی است، افزود: مردم با روشن کردن فلش گوشی خود و ایجاد یک نورافشانی می توانند این شب ولادت را جشن بگیرند.

حسام طاهر پخش شکلات و ماسک در درب منازل، مولودی خوانی در کیوسک رادیو شهری و مساجد توسط نیروهای جهادی مردمی پایگاه های بسیج و هیئت های مذهبی شهرستان از دیگر فعالیت ها در روز نیمه شعبان برشمرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59011
  • دیدگاه‌ها برای فریاد یا مهدی (عج) بر پشت‌بام منازل اسدآباد  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.