• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان همدان خبر داد:

تخلف در کالابرگ، جریمه و قطع سامانه

  • کد خبر : 211696
  • 30 بهمن 1402 - 11:12
تخلف در کالابرگ، جریمه و قطع سامانه
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان همدان گفت: عرضه کالای غیر از 11 قلم کالای اساسی با کارت کالابرگ ممنوع است و سامانه فروشگاه‌های متخلف قطع و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مدیرکل کار و امور اجتماعی استان همدان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد که فروشگاه‌هایی که از کارت کالابرگ الکترونیکی برای عرضه اقلامی غیر از ۱۱ قلم کالای اساسی استفاده کنند، جریمه و سامانه آنها قطع خواهد شد.

یوسف شعبانی در این خصوص گفت: هدف از طرح کالابرگ الکترونیکی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در برابر تورم و گرانی است و به همین دلیل، فقط ۱۱ قلم کالای اساسی با این کارت قابل خرید است.

وی افزود: اقلام قابل خرید با کارت کالابرگ شامل شیر، پنیر، لبنیات، تخم مرغ، گوشت سفید، گوشت قرمز، روغن مایع، ماکارانی، برنج، قند و شکر و جبوبات است و فروشگاه‌ها حق عرضه هیچ کالای دیگری با این کارت را ندارند.

شعبانی با بیان اینکه سامانه فروشگاه‌های متخلف قطع و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند، از مردم تقاضا کرد: در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به اداره کل کار و امور اجتماعی استان گزارش کنند.

وی همچنین تأکید کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی در حال حاضر به صورت آزمایشی در حال اجرا است و پس از رفع ایرادات احتمالی، در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

 

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211696
  • دیدگاه‌ها برای تخلف در کالابرگ، جریمه و قطع سامانه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.