• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

فرهنگ جهادی شهدا سرلوحه مدیران کشور قرار گیرد 

  • کد خبر : 176320
  • 07 بهمن 1401 - 9:46
فرهنگ جهادی شهدا سرلوحه مدیران کشور قرار گیرد 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: فشار دشمن و برخی کم‌کاری‌ها و ضعف مدیریت‌ها باعث شده اقتصاد ما هنوز به اقتصاد پویای مورد انتظار نرسد و اگر ما اقتصاد را سامان ندهیم بستر نفوذ دشمن را فراهم کرده‌ایم. به گزارش عصرهمدان؛ سردار رضا طلایی‌نیک، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع در یادواره […]

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: فشار دشمن و برخی کم‌کاری‌ها و ضعف مدیریت‌ها باعث شده اقتصاد ما هنوز به اقتصاد پویای مورد انتظار نرسد و اگر ما اقتصاد را سامان ندهیم بستر نفوذ دشمن را فراهم کرده‌ایم.

به گزارش عصرهمدان؛ سردار رضا طلایی‌نیک، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع در یادواره ۱۲۶ شهید شهر کبودراهنگ با اشاره به جایگاه والای شهدا اظهار کرد: شهدا اصلی ترین سرمایه مردمان ولایتمدار کبودراهنگ هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه شهدا افزود: شهدا قبل از شهادتشان شهید شدند و برپایی یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع مردم کبودراهنگ را مردم همیشه سرافراز و پیشگام در ادامه راه شهدا دانست و بیان کرد: در طول چهل سال انقلاب اسلامی، مردم کبودراهنگ با ولایتمداری و جانفشانی و بصیرت سیاسی در موقعیت های حساس نظام همیشه سرافراز بوده‌اند.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به فرازی از وصیت‌نامه شهید همدانی عنوان کرد: مبادا خودمان را طلبکار انقلاب بدانیم، ما همه بدهکار انقلاب اسلامی هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با اشاره به برخی خیانت های رژیم طاغوت گفت: امروز به برکت این انقلاب اسلامی ما در بسیاری از عرصه ها یکی از قدرت های جهانی هستیم.

وی با انتقاد از برخی کم کاری ها و ضعف مدیریت ها افزود: فشار دشمن و برخی کم‌کاری‌ها و ضعف مدیریت‌ها باعث شده اقتصاد ما هنوز به اقتصاد پویای مد‌نظر امامیم انقلاب نرسد و اگر ما اقتصاد را سامان ندهیم بستر نفوذ دشمن را فراهم کرده‌ایم.

طلایی‌نیک با قبول برخی واقعیت‌های جامعه اضافه کرد: ما باید یک واقعیت تلخ را بپذیریم، پیشرفت های ما در عرصه های مختلف متوازن نبوده است ما در زیرساخت‌ها بسیار پیشرفت کرده‌ایم، از نظر علمی ۱۱ برابر متوسط دنیا پیشرفت کرده‌ایم ولی در برخی موارد هنوز باید پیشرفت کنیم.

وی با اشاره به برخی تحرکات دشمن در اغتشاشات اخیر گفت: دشمن در بستر فضای مجازی در تدارک تحریک اذهان جوانان علیه ارزش‌هاست و در این تهاجم ذهنی و فکری با تمام قوا به میدان آمده است و متاسفانه ما در عرصه جنگ نرم آسیب پذیر نشان دادیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع در انتها با تشریح اهداف دشمن در اغتشاشات اخیر کشور خاطر نشان کرد: ارزش‌زدایی از نسل جدید از اهداف شوم دشمنان در اتفاقات اخیر کشور بود و دشمن تمام داشته‌های خود را به میدان آورد و نگاه مدبرانه نظام و بصیرت ملت ایران تمامی حربه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، چراکه قدرت ایران، ملت این کشور هستند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    ایشان درحال حاضرمعاون برنامه ریزی راهبردی وامومجلس وزیر دفاع هستند