• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان فصل الخطاب است/اجرای برنامه ۳ ماهه برای توسعه همدان

  • کد خبر : 130927
  • 10 مهر 1400 - 8:48
فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان فصل الخطاب است/اجرای برنامه ۳ ماهه برای توسعه همدان

سید سعید شاهرخی اظهار کرد: اعتقاد دارم که محور وحدت و همدلی در استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان است و بسیاری از موفقیت ها به علت همین همکاری متقابل بوده و فرمایشات آیت اله شعبانی برای همه ما فصل الخطاب است. به گزارش عصرهمدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان در جلسه شورای اداری […]

سید سعید شاهرخی اظهار کرد: اعتقاد دارم که محور وحدت و همدلی در استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان است و بسیاری از موفقیت ها به علت همین همکاری متقابل بوده و فرمایشات آیت اله شعبانی برای همه ما فصل الخطاب است.

به گزارش عصرهمدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان در جلسه شورای اداری استان با حضور آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های انتظامی و اجرایی استان ضمن تشکر از همکاری همه مجموعه ها در جهت خدمت به مردم گفت: امروز استان همدان از امن ترین استانهای کشور است و این حاصل تلاش و زحمات مجموعه ها در کنار وحدت و همدلی است.

وی افزود: اعتقاد دارم که محور وحدت و همدلی در استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان است و بسیاری از موفقیت ها بعلت همین همکاری متقابل بوده است و فرمایشات آیت اله شعبانی برای همه ما فصل الخطاب است.

شاهرخی با اشاره به اینکه خدمات حوزه کادر درمان در استان همدان قابل تقدیر است و کارهای بزرگی در حوزه کادر درمان انجام شده است، گفت: ما موج پنجم کرونا را پشت سر گذاشتیم و احتمالاً موج ششم در راه است که همه باید کمک کنیم پروتکل ها را رعایت کنیم.

استاندارد همدان ادامه داد: برنامه ۳ ماهه برای توسعه استان برنامه ریزی و در دستور کار داریم و در روزهای آینده ۳۵ پروژه افتتاح خواهد شد؛ سازمان مدیریت با همکاری کارشناسان برنامه ۵ ساله برای توسعه استان در دست تدوین دارد.

وی اعلام کرد: طرح فروسیلیس ملایر با ۳۳۰ میلیارد و یک بیمارستان تخصصی دندان پزشکی در شهرستان بهار به زودی افتتاح می شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه رفتن و آمدن در حوزه مدیریت امر طبیعی است و اگر کسی بدنبال خدمت باشد از رفتن و آمدن خوشحال یا ناراحت نیست، اظهار کرد: تا زمانی که هستیم کار و تلاش را با قدرت بیشتری انجام خواهیم داد و هم اکنون اولویت دولت بر کنترل قیمت و بازار است که در حال انجام است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130927
  • دیدگاه‌ها برای فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان فصل الخطاب است/اجرای برنامه ۳ ماهه برای توسعه همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.