• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

فرمانداری در تماسی تایید صلاحیتم را ابلاغ کرده است/ تعریف کد انتخاباتی تا ظهر انجام می شود

  • کد خبر : 48850
  • 24 بهمن 1398 - 10:56
فرمانداری در تماسی تایید صلاحیتم را ابلاغ کرده است/ تعریف کد انتخاباتی تا ظهر انجام می شود

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه از فرمانداری تماس گرفتند و تایید صلاحیت بنده را ابلاغ کردند، گفت: در صورت تعریف کد انتخاباتی تایید صلاحیتم رسما ابلاغ می شود. حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه مشکلی در روند تایید صلاحیتم پیش نیامده است، گفت: شورای […]

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه از فرمانداری تماس گرفتند و تایید صلاحیت بنده را ابلاغ کردند، گفت: در صورت تعریف کد انتخاباتی تایید صلاحیتم رسما ابلاغ می شود.
حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه مشکلی در روند تایید صلاحیتم پیش نیامده است، گفت: شورای نگهبان باید اسامی را به ستاد انتخابات کشور اعلام می‌کرد تا این ستاد برای کاندیداها کد تعریف کند اما شورای نگهبان کمی دیر اقدام کرده است.
وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات برای وی کد تعریف نکرده و در لیست فرمانداری نیست، افزود: از فرمانداری تماس گرفتند و تایید صلاحیت بنده را ابلاغ کردند و تا ظهر کد انتخاباتی برای من تعریف می شود.
دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه فرمانداری در اطلاعیه ای جداگانه تایید صلاحیتم را ابلاغ می کند، گفت: هیچ مشکلی در روند تایید صلاحیت بنده پیش نیامده و تا آخر هم در میدان خواهم ماند اما ممکن است در روزه های آینده با برخی کاندیداها ائتلافی بشود یا هیچ ائتلافی صورت نگیرد.
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بنده هیچ تعهدی به شورای ائتلاف ندارم و کارم را مستقل انجام می دهم.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48850
  • دیدگاه‌ها برای فرمانداری در تماسی تایید صلاحیتم را ابلاغ کرده است/ تعریف کد انتخاباتی تا ظهر انجام می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.