• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید«حسن صوفی»

  • کد خبر : 213274
  • 06 فروردین 1403 - 0:01
فرازهایی از وصیت‌نامه شهید«حسن صوفی»
فرازهایی از وصیت‌نامه شهید حسن صوفی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ فرازهایی از وصیت‌نامه شهید حسن صوفی منتشر شد.

وصیتنامه
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب حسن صوفی فرزند محمد علی ,شماره شناسنامه ۴۶۷ متولد ۱۳۴۱ ,در آستانه عزیمتم به میدان عمل، لازم دیدم این وصیتنامه را بنویسم.
انشاء الله توفیق حاصل شود و به دیدار دوست بروم چرا که در طول زندگانیم به ویژه در طول مدت فعالیتم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنیا را آزمایشگاه دیدم و چون آزمایش می‌کنند باید بیشتر بکوشیم و هیچ چیزی مرا راضی نمی‌کرد و هیچ مقصدی مرا قانع نمی‌کرد الا مطلب اصلی.
گاهی موارد لازم بود به دلیل ضرورت کاری پشت جبهه باشم, این را هم ضرورت می‌دیدم ولی دلم جای دیگر بود، و اصلاً روحم با غیر جبهه سازگاری ندارد.
در هر حال فعلاً قبل از اینکه مطلب فرعی را بیان کنم لازم است در مورد مسائل زندگانی بگویم. پدر و مادرم ,فراوان برای من زحمت کشیده‌اند که متاسفانه کارهای سپاه اجازه نمی‌داد چند روزی ایشان را به زیارت ببرم، ولی از برادر عزیز و سرور گرامیم درخواست دارم ترتیبی دهد تا مادرم سالیانه یکبار به زیارت برود. همچنین از این مسئله که نتوانستم دین خود را نسبت به پدر و مادرم ادا کنم و از خداوند سبحان و والدینم تقاضای عفو دارم.
بنده در مدت خدمتم در سپاه هیچگونه سودی به این نهاد خونبار و جوشیده از خون نداشته‌ام و هیچگونه چشم داشتی بعد از رحلتم ندارم. از پدر و مادرم و از خواهران عزیزم و از جعفر و سعید و وحید و عباس می‌خواهم در صورتی که از من ناراحتی دیدند عفو کنند.
از مادر عزیزم و خواهرانم و سایر اقوام می‌خواهم حجاب اسلامی را کاملا رعایت فرمایند، از عباس و جعفر و سعید می‌خواهم بعد از رسیدن به سن قانونی در جبهه‌های دفاع از انقلاب ,درجنگ یا غیر جنگ حضور داشته باشند.
از پدر و مادرم می‌خواهم به خاطر نبودن من هیچگونه غم و اندوهی نداشته باشند و برای سلامتی پیامبر زمانمان و برای طول اودعا کنند.
از پدر و مادرم می‌خواهم بعد از رحلتم با سینه ستبر و روحیه باز ,به جای مراسم عزا جشن گرفته و پوشیده و از خدا سپاسگذاری کنند به خاطر نعمتش به خانواده ما.
همچنین در مراسم بگوئید مسئله اصلی جنگ است و آرزو داشتم پیروزی اسلام بر کفر صدامی را خانواده شهدا و مفقودین ببینند که انشاء‌الله تحقق پیدا خواهد کرد.
از پدر و مادرم می‌خواهم دعای کمیل و نماز جمعه را ترک نکنند و مراسم عزاداری امام حسین(ع) و ائمه را ترک نکنند و بچه‌ها را ترغیب کنند، در مراسم شرکت کنند چرا که رمز پیروزی ما توسل به امام حسین(ع) است.
در مورد وسایل رفاهی که بنیاد شهید در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد به هیچ وجه شما نگیرید و بنده به هیچ وجه حاضر نیستم دولت جمهوری اسلامی که دولت مستضعفین است, تحت فشار قرار گیرد.
اللهم الرزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک ۲۵/۱۲/۶۲ساعت ۵/۷ بعدازظهر
حسن صوفی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213274
  • دیدگاه‌ها برای فرازهایی از وصیت‌نامه شهید«حسن صوفی» بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.