• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5
نماینده سابق اسدآباد در مجلس:

فتنه آمریکایی صهیونیستی رذالت و خواری برای دشمن بود

  • کد خبر : 198404
  • 05 مهر 1402 - 8:46
فتنه آمریکایی صهیونیستی رذالت و خواری برای دشمن بود
نماینده سابق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ته فتنه آمریکایی صهیونیستی ذلالت، رذالت و خواری برای آنان بود و برای کشور ما هم نه تنها یک درس بلکه با شناسایی میکروب و ویروس دشمن در این جنگ بود.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به سالروز شکست فته آمریکا-صهیونیستی علیه ایران اسلامی، گفت: جنگ ترکیبی و موضوع فتنه‌انگیزی در مرگ مهسا امینی، یکی از سخت‌ترین، پیچیده‌ترین و با برنامه‌ترین اقدامات آمریکایی صهونیستی علیه ایران بود که آنان بر موج نارضایتی مردم سوار شدند و توطئه خود را علیه این کشور زودتر از موعد اجر کردند.

نماینده سابق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته و نمی‌شناسند، ادامه داد: این ملت زیر بار ظلم و ستم آمریکایی و صهیونیستی نمی‌رود چرا که بیش از ۴۰ سال خون شهید داده و زجر و رنج کشیده و بسیاری جانباز تقدیم آن است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی که هم نظامی و فرهنگی و هم اجتماعی و اقتصادی است، همزمان با پشتیبانی ۲۴ ساعته رسانه‌ای و فضای مجازی حمله کرده، تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند سر جبهه مقاومت که ایران است را بزنند چرا که زدن دیگر اعضای جبهه مقاومت راحت‌تر است، اما با لطف خدا و بیداری و هوشیاری ملت کور خوانده‌اند.

رنجبرزاده افزود: ایران اسلامی در این فتنه هم سربلند بیرون آمد و با همه سختی و ترفندهای دشمن که به کار بسته بودند و ناامنی ایجاد کنند، ملت در میدان ماند و مقاومت کرد و طراحی دشمن نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه دشمن خشنود شده بود که امسال بتوانند با توطئه‌ای به این نظام اسلامی ضربه بزنند که ملت هوشیار بود و آنان متوجه شدند که در یک مسیر سست حرکت کردند.

معاون امور اجتماعی سازمان نظام پزشکی کشور و نماینده سابق اسدآباد در مجلس با اشاره به شکوه حضور مردم در رویداد بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی امسال، گفت: این رویداد و حضور چندصد میلیونی مردم ایران اسلامی هم در آن، در خنثی‌سازی فتنه هم بی‌تأثیر نبود.

وی با بیان اینکه در بخش اقتصادی هم کشور ایران در حال رشد است، افزود: همبستگی و اتحاد ملت در این ایام در خنثی‌سازی فتنه اثربخش بود و به اعتقاد بنده جنگ ترکیبی آمریکایی صهیونیستی تهش ذلالت، رذالت و خواری برای آنان بود و این فتنه کاملاًبه ضرر آنان بود و البته برای کشورماهم یک درس بود و با شناسایی میکروب و ویروس دشمن در این جنگ، کشور ما در برابر آن واکسینه شد.

رنجبرزاده با قدردانی از مردم که به خوبی و درستی و با هوشیاری توطئه دشمن را شناختند و آنان را بر زمین زدند، افزود: شکست آمریکا در این فتنه، پیامی برای آنان دارد که کمتر خود را هزینه صهیونیستی بکند، البته آمریکا دست برادر این نوع هزینه کردن خود نیست و قدرت خود را به افول می‌برد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198404
  • دیدگاه‌ها برای فتنه آمریکایی صهیونیستی رذالت و خواری برای دشمن بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.