• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

فاز نخست تأمین زمین نهضت ملی مسکن ملایر به اتمام رسید

  • کد خبر : 181664
  • 24 فروردین 1402 - 10:44
فاز نخست تأمین زمین نهضت ملی مسکن ملایر به اتمام رسید

فرماندار ملایر گفت: با همکاری بسیار خوب اهالی گلدره، فاز نخست تامین زمین نهضت ملی مسکن ملایر به اتمام رسید. به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر با اشاره به همکاری مردم روستای گلدره در راستای تامین زمین برای نهضت ملی مسکن شهرستان اظهار کرد: با ارزشمند و همکاری بسیار خوب اهالی گلدره، فاز نخست […]

فرماندار ملایر گفت: با همکاری بسیار خوب اهالی گلدره، فاز نخست تامین زمین نهضت ملی مسکن ملایر به اتمام رسید.

به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر با اشاره به همکاری مردم روستای گلدره در راستای تامین زمین برای نهضت ملی مسکن شهرستان اظهار کرد: با ارزشمند و همکاری بسیار خوب اهالی گلدره، فاز نخست تامین زمین برای نهضت ملی مسکن ملایر به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه با وجود اطلاع رسانی‌های مکرر، چند نفر از وراث و مالکین برای انعقاد قرارداد مراجعه نکردند، تصریح کرد: بخشی از اراضی گلدره متعلق به دولت و راه و شهرسازی است که در این موارد هم منطبق بر قوانین و ضوابط موجود عمل و حق و حقوق مردم محاسبه و تامین خواهد شد.

فرماندار ملایر گفت: در فاز دوم توافق با مالکان اراضی پلاک سالارآباد در دستور کار است و مهلت یک ماهه‌ای برای مراجعه مردم در نظر گرفته شده است و امیدواریم در اسرع وقت و قبل از مهلت مقرر این فرآیند به اتمام برسد و توافقات کامل شود.

وی تاکید کرد: دلیل انتخاب این اراضی برای اجرای نهضت ملی مسکن، اجرای طرح قطعی است و در صورت عدم مراجعه افراد در زمان مقرر، تملک از طریق اعمال ماده ۸ صورت خواهد گرفت، لذا تسریع و تکمیل توافقات به نفع مردم خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه مستثنیات پلاک سالارآباد تماماً متعلق به مردم است و پیچیدگی‌های پلاک گلدره را ندارد.، افزود: در تلاشیم که به زودی سایت نهضت ملی مسکن باز شود و امکان ثبت نام مجدد متقاضیان و جاماندگان از طرح فراهم شود.

وی عنوان کرد: پیش از این نیز بیان شده که واگذاری یک قطعه زمین و تسهیلات مربوطه به هر یک از متقاضیان برای ساخت مسکن ویلایی است.

فرماندار ملایر گفت: عملیات نهضت ملی مسکن در ملایر از ابعاد مختلف جز اولین‌ها و بزرگترین‌ها در شهرستان، استان و حتی در کشور است و به لحاظ الحاق اراضی جدید با این وسعت به محدوده شهر و ساخت مسکن ویلایی با این تعداد، نمونه‌های کمتری در کشور وجود دارد.

وی گفت: در حال حاضر عملیات نقشه‌برادری و طراحی عملیات شهرسازی در حال اجرا می‌باشد و امید است یک محدوده شهری مدرن، پیشرفته و منطبق بر الگوی ایرانی اسلامی طراحی و تقدیم مردم ملایر می شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181664
  • دیدگاه‌ها برای فاز نخست تأمین زمین نهضت ملی مسکن ملایر به اتمام رسید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.