• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

غربزده ها در جریان داعش و اشرف غنی به دنبال تأمین منافع امریکا بودند و هستند/ضعف عملکردی دولت امید، مانعی برای تأمین واکسن های کرونا

  • کد خبر : 125463
  • 29 مرداد 1400 - 15:33
غربزده ها در جریان داعش و اشرف غنی به دنبال تأمین منافع امریکا بودند و هستند/ضعف عملکردی دولت امید، مانعی برای تأمین واکسن های کرونا

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان با بیان اینکه ضعف عملکردی و تعلل در عقد قرارداد در دولت امید، زمینه ساز کندی واردات واکسن به کشور شد، تاکید کردند که ناگفته نماند که وعده تحویل واکسن برکت هم به دلیل تأخیر ۴۰ روزه ی صدور مجوز توسط دولت در زمان روحانی معطل ماند. به گزارش عصرهمدان، […]

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان با بیان اینکه ضعف عملکردی و تعلل در عقد قرارداد در دولت امید، زمینه ساز کندی واردات واکسن به کشور شد، تاکید کردند که ناگفته نماند که وعده تحویل واکسن برکت هم به دلیل تأخیر ۴۰ روزه ی صدور مجوز توسط دولت در زمان روحانی معطل ماند.

به گزارش عصرهمدان، نماز جمعه شهرهای مختلف استان همدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.

نهاوند

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: بدعهدی آمریکا نشان داد که نمی شود به آنها اعتماد کرد و این موضوعی است که برای همگان مشخص شده است.

وی اظهار داشت: آنها پایبند به هیچ چیزی نیستند و سازمان‌های حقوق بشری ابزار سلطه استکبار هستند و در خدمت آمریکا هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکا به هم‌پیمانان خودش هم رحم نمی کند که وقایع افغانستان این موضوع را نشان می دهد.

وی بیان داشت: آمریکا ۲۰ سال است که افغانستان را اشغال کرده است که صد ها هزار کشته و مجروح و آواره به بار آورد و در آخر هم بدون هیچ نتیجه ای و دستاوردی برای مردم افغانستان‌ از این کشور فرار کرد.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: مطالبه از دولت جدید گشایش اقتصادی و رفع مشکلات مردم است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: همانطور که رئیس جمهور جدید اعلام کردند راهبرد دولت، تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب است.

تویسرکان

حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های ۲۹ مرداد ماه در تویسرکان، با اشاره به اینکه مدعیان اسلام مداری آن جنایت تلخ و عظیم عاشورا را رقم زدند، گفت: آن ها هرچند نماز و روزه بر پا می داشتند بدون ولایت بود، نمازخوان هایی که سرسپرده حکومتی طاغوتی بودند.

عزاداران هوشیارانه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند

وی اظهار کرد: منطبق با گفته های استاندارد نجف مردم هرچه به مراسمات مذهبی توجه می کنند منحنی ابتلاء به ویروس کرونا به شدت پایین می آید و این نشانگر تأثیر معنویات همگام با رعایت پروتکل های بهداشتی در سلامت جامعه است.
خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: جالب آن که بدخواهان اسلام و قرآن این واقعیت بیان شده از سوی استاندارد نجف را سانسور می کنند، بماند که در کشورمان نیز برخی خرابکاران به دنبال تخریب چهره ولایتمداران واقعی هستند، در اینجا ما باید هوشیارانه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

دوره حمایت از جریان های رانتی برای انتخاب شهردار تمام شده

حجت الاسلام موحدی در ادامه به مسئله انتخاب شهردار به عنوان نخستین اقدام شورای شهر پرداخت و اظهار کرد: داشتن تعهد، تخصص و روحیه جهادی و نیز توانمندی و کارآمدی باید از ویژگی های گزینش یک شهردار مناسب باشد و باید اعضای شورای شهر بدانند دوره حمایت از جریان های رانتی برای انتخاب شهردار تمام شده است.

ضعف عملکردی دولت امید، مانعی برای تأمین واکسن های کرونا

وی همچنین با بیان اینکه، ضعف عملکردی و تعلل در عقد قرارداد در دولت امید، زمینه ساز کندی واردات واکسن به کشور شد، تصریح کرد: دولت قبل با امید به غرب به خیال خود در تصور نتیجه بخشی مذاکرات بود، اما غرب به مانند همیشه بر روی عهد خود نماند.
امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: ناگفته نماند که وعده تحویل واکسن برکت هم به دلیل تأخیر ۴۰ روزه ی صدور مجوز توسط دولت در زمان روحانی معطل ماند.

غربزده ها در جریان داعش و اشرف غنی به دنبال تأمین منافع امریکا بودند و هستند

حجت الاسلام موحدی افزود: غرب پرستان در ظاهر امر مخالف جنگ هستند، اما در کارنامه آنان در خواست ورود به جنگ عراق و کویت وآمریکا ثبت شده است.

وی گفت: همان هایی که روزگاری در کمال ناباوری در مقابله با داعش ساز مخالف می زدند، امروز ایراد می گیرند که چه نشسته اید واز مردم افغان را حمایت نمی کنید؟! علت این مواضع مشخص است این افراد تنها منافع امریکا را در نظر دارند، چرا که داعش تهدید علیه مقاومت، اسلام و در خدمت آمریکا بود بنابراین نمی خواستند داعش نابود شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان اظهار کرد: اما امروزهمین غربزده ها دولت اشرف غنی که مزدور امریکا است را مورد حمایت قرار می دهند و در خواست حمایت از او دارند!

اسدآباد

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه ‍این هفته شهر اسدآباد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، به آثار بد گناه اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم ص فرمود که چهار چیز قلب را می‌میراند که یکی از آن‌ها انجام گناه روی گناه است.

وی یازدهم محرم را روز حزن و اندوه اهل بیت ع، حضرت سجاد ع و حضرت زینب س دانست و از عزاداری هیأت های مذهبی و برگزارکنندگان مراسمات در دهه اول محرم قدردانی کرد.

امام جمعه اسدآباد با گلایه‌مندی از عدم حضور مسئولان در جمع مردم و منزوی بودن آنها، گفت : نمی‌دانیم چرا مسئولان شهرستان در دولت قبلی در پایان کار خود را منزوی کردند، جز چند از نفر مسئولان، دیگران در بین مردم و عزاداری نبودند ، به نماز جمعه نمی آیند و عزاداری ها شرکت نکردند و این جای تأسف دارد.

وی با اشاره به نابسامانی در بین مسئولان شهرستان اسدآباد از فرماندار خواست که با برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای اداری از اکثر مسئولان این شهر سؤال کند که کجا هستند.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد خطاب به استاندارد همدان تصریح کرد: اگر قرار است که جابه جایی در دولت صورت بگیرد و آقایان در خواب غفلت باشند که نمی‌شود، مردم را امیدوار کنید منت آنان را بکشید، ولو یک روز از کارتان باقی مانده باشد.

وی از حضور پررنگ فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه و برخی از مسئولان تقدیر در ایام محرم در مراسمات قدردانی کرد.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به نامگذاری روز جهانی مسجد در تقویم، از هیأت امنای مسجد خواست که همانقدر که در آبادانی و ساخت و ساز مساجد قدم برمی دارند، باید با جذب جوانان به سمت این مکان مقدس آن را رونق داد.

وی بااشاره به گرامیداشت روز بوعلی سینا و روز پزشک، از تلاش و زحمات پزشکان و کادردرمانی در این ایام کرونایی قدردانی کرد و خواستار توجه مردم به استفاده از ماسک و پروتکل بهداشتی شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد از حضور مردم در نماز جمعه قدردانی و گفت: نماز جمعه تعطیلی ندارد و اگر در بحران قرار بگیریم، قطعا با عمل به دستور ستاد کرونا نماز جمعه تعطیل میشود و البته اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125463
  • دیدگاه‌ها برای غربزده ها در جریان داعش و اشرف غنی به دنبال تأمین منافع امریکا بودند و هستند/ضعف عملکردی دولت امید، مانعی برای تأمین واکسن های کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.