• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

عکس نوشت: درآمدها و حساب های قوه قضائیه را به مردم گزارش میدهیم

  • کد خبر : 6879
  • 03 تیر 1398 - 20:04
عکس نوشت: درآمدها و حساب های قوه قضائیه را به مردم گزارش میدهیم

به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه عکس نوشته هایی از سخنان ریاست قوه قضائیه در خصوص قاطعیت با فساد اقتصادی و همچنین اقدامات مهم این قوه در یک سال گذشته انتشار داده شد.   به گزارش عصر همدان، رئیس قوه قضائیه در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: حساب‌های قوه قضائیه به ۵ حساب تقلیل […]

به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه عکس نوشته هایی از سخنان ریاست قوه قضائیه در خصوص قاطعیت با فساد اقتصادی و همچنین اقدامات مهم این قوه در یک سال گذشته انتشار داده شد.

 

به گزارش عصر همدان، رئیس قوه قضائیه در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: حساب‌های قوه قضائیه به ۵ حساب تقلیل یافته و از پایان امسال گزارش کاملی درباره درآمد‌ها و هزینه‌های این حساب‌ها به مردم داده خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که مردم تغییر در قوه قضائیه را چه زمانی می‌بینند؟ گفت: انتظار مردم از بنده و قوه قضائیه کاملاًًً بحق است. اگر انتظار دارند پرونده شأن سیر سالم در قوه قضائیه را سپری کند، کاملاًًً بجا است. الحمدالله قضات خوب در این دستگاه فراوان هستند و فکر می‌کنم با همین همکاران خوب قضائی و مساعدت بخش‌های مختلف، در مدت کوتاه خواسته‌های مردم را اجابت کنیم.

پایگاه خبری عصر همدان عکس نوشته هایی از سخنان رئیس قوه قضائیه در این گفتگوی زنده تلویزیونی انتشار داده است.

 

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=6879
  • دیدگاه‌ها برای عکس نوشت: درآمدها و حساب های قوه قضائیه را به مردم گزارش میدهیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.