• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

عنوان میدان ورودی تویسرکان، “میدان جانبازان” باقی می ماند

  • کد خبر : 153793
  • 08 خرداد 1401 - 8:59
عنوان میدان ورودی تویسرکان، “میدان جانبازان” باقی می ماند

پس از مطرح شدن گلایه مندی جانبازان تویسرکانی از تغییر عنوان میدان ورودی شهر، در نهایت به دستور نماینده عالی دولت در شهرستان، آن تغییر منتفی و مقرر شد که همچنان این میدان مزین بنام جانبازان باشد و بلوار ورودی بنام بلوار گردو نامگذاری شود. به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ به دنبال تقاضای تعدادی از جانبازان […]

پس از مطرح شدن گلایه مندی جانبازان تویسرکانی از تغییر عنوان میدان ورودی شهر، در نهایت به دستور نماینده عالی دولت در شهرستان، آن تغییر منتفی و مقرر شد که همچنان این میدان مزین بنام جانبازان باشد و بلوار ورودی بنام بلوار گردو نامگذاری شود.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ به دنبال تقاضای تعدادی از جانبازان تویسرکانی از مجموعه خبری رودآور مبنی بر گلایه مندی آنان از شهرداری برای تغییر نام میدان جانبازان از این عنوان به عنوان گردو؛ مطالبه آنان به فرماندار شهرستان منتقل شد.

در این باره «حسین افشاری» فرماندار تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه؛ “جانباز و خانواده‌اش ، جزو برجسته‌ترین انسانها و شریفترین و عزیزترین آن ها هستند”، گفت: از آن جا که تغییر نام میدان جانبازان تویسرکان به میدان گردو توسط کمیته نامگذاری شهر، زمینه نارضایتی گروهی از جانبازان گرانقدر شده، پیگیر مطالبه آنان شدیم.

وی اظهار کرد: بنابراین دستور داده شده این نامگذاری و تغییر منتفی و مقرر شد که همچنان این میدان مزین بنام جانبازان باقی بماند باشد و بلوار ورودی شهر از سمت سرابی به نام بلوار گردو نامگذاری شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153793
  • دیدگاه‌ها برای عنوان میدان ورودی تویسرکان، “میدان جانبازان” باقی می ماند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.