• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

عملیاتی شدن طرح «کمک مومنانه» با تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همدان

  • کد خبر : 59900
  • 25 فروردین 1399 - 8:35
عملیاتی شدن طرح «کمک مومنانه» با تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همدان

سرهنگ علی بقایی از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همدان خبر داد و گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه عملیاتی کردن برنامه های مرتبط با طرح “کمک مومنانه” به منظور تحقق منویات رهبر انقلاب است. سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، سپاه و بسیج همیشه در […]

سرهنگ علی بقایی از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همدان خبر داد و گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه عملیاتی کردن برنامه های مرتبط با طرح “کمک مومنانه” به منظور تحقق منویات رهبر انقلاب است.

سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، سپاه و بسیج همیشه در پیروی از ولایت و لبیک به منویات رهبری پیشقدم بوده اسف گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی مدبرانه خود در نیمه شعبان سال جاری همه اقشار مردم را به رزمایشی از جنس همدلی و با کلیدواژه کمک مومنانه دعوت کردند.

وی از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) متشکل از پیشکسوتان و مسئولان خیریه های بسیجی با محوریت سپاه ناحیه همدان خبر داد و اظهار کرد: در این قرارگاه تدابیر اندیشیده شده برای تحقق منویات رهبری در راستای کمک به هم وطنانمان در روزگار کرونایی شکل عملیاتی به خود می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: به طور قطع در این قرارگاه گروه های فعالان فرهنگی، جهادی، خیریه و امداد رسانی فعالیت چشمگیری خواهند داشت.

بقایی با اعلام اینکه جانباز سرافراز کریم مطهری ریاست قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را بر عهده دارد، تصریح کرد: بنده در جایگاه قائم مقام و غلامرضا فریدونی هم به عنوان دبیر قرارگاه برنامه ها را پیگیری می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم خبر اندیش همدانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ و شماره حساب۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ بنام ستادمردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان واریز کنند.

به گزارش عصر همدان، این قرارگاه مردمی با مشارکت سازمانهای مختلف و در راستای فرمایشات رهبری برای پخش بسته های معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59900
  • دیدگاه‌ها برای عملیاتی شدن طرح «کمک مومنانه» با تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.