• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

علاوه بر استقلال تقسیمات سیاسی شهرستان بهار، پیگیر تفکیک حوزه انتخابیه نیز هستیم

  • کد خبر : 175760
  • 01 بهمن 1401 - 9:16
علاوه بر استقلال تقسیمات سیاسی شهرستان بهار، پیگیر تفکیک حوزه انتخابیه نیز هستیم

فرماندار شهرسان بهار اظهار کرد: موضوع کلانشهر شدن همدان هیچ ارتباطی به شهرستان بهار نداشته و خدشه‌ای به استقلال شهرستان بهار وارد نخواهد کرد. این شهرستان از نظر تقسیمات سیاسی مستقل خواهد ماند. به گزارش عصرهمدان؛ جلسه بررسی موانع اقدام ملی مسکن و پرسش و پاسخ با مدیرکل راه و شهرسازی استان به ریاست فرماندار […]

فرماندار شهرسان بهار اظهار کرد: موضوع کلانشهر شدن همدان هیچ ارتباطی به شهرستان بهار نداشته و خدشه‌ای به استقلال شهرستان بهار وارد نخواهد کرد. این شهرستان از نظر تقسیمات سیاسی مستقل خواهد ماند.

به گزارش عصرهمدان؛ جلسه بررسی موانع اقدام ملی مسکن و پرسش و پاسخ با مدیرکل راه و شهرسازی استان به ریاست فرماندار بهار و سایر مدیران ذیربط و معتمدین و شورای اسلامی شهر بهار عصر روز پنجشنبه ۲۰ دی‌ماه در فرمانداری بهار برگزار شد.

در این جلسه روح الله نباتی، فرماندار بهار گفت: اجرای پروژه نهضت ملی مسکن، نویدبخش خانه‌دار شدن بخش عظیمی از جامعه است و در شهرستان بهار با توجه به نبود زمین دولتی و مرغوبیت زمین های کشاورزی در اطراف شهر، برای تامین زمین مشکلاتی وجود داشت که با تدابیر اندیشیده شده و با الحاق ۵۰ هکتار به محدوده شهری در کل شهرستان، اتفاقات خوبی حوزه نهضت ملی رقم خواهد خورد.

وی به دغدغه مردم شهرستان بهار اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان بهار خواهان استقلال این شهرستان هستند و به هیچ عنوان راضی به الحاق به مرکز استان نیستند و ما با همه‌ی توان پیگیر دغدغه‌ها و مطالبات اساسی مردم شهرستان بهار هستیم.

نباتی افزود: موضوع کلانشهر شدن همدان هیچ ارتباطی به شهرستان بهار ندارد و خدشه‌ای به استقلال شهرستان بهار وارد نخواهد کرد و این شهرستان از نظر تقسیمات سیاسی مستقل خواهد ماند.

نباتی در پایان ادامه داد: بارها بصورت مکتوب و در جلسات و مخصوصا در سفر ریاست محترم جمهوری خواستار تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ شده‌ایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=175760
  • دیدگاه‌ها برای علاوه بر استقلال تقسیمات سیاسی شهرستان بهار، پیگیر تفکیک حوزه انتخابیه نیز هستیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.