• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

عقب نشینی دیوار حسینیه امام خمینی(ره)، اقدام مهم ستاداجرایی نماز جمعه در راستای کاهش ترافیک شهری همدان+تصاویر

  • کد خبر : 114442
  • 29 اردیبهشت 1400 - 9:51
عقب نشینی دیوار حسینیه امام خمینی(ره)، اقدام مهم ستاداجرایی نماز جمعه در راستای کاهش ترافیک شهری همدان+تصاویر

حجت الاسلام جعفر رحمانی اظهار کرد: عقب نشینی دیوار حسینیه امام خمینی(ره) اقدامی مهم جهت تعریض خیابان کرمانشاه و کمک به تردد راحت تر و ترافیک شهری در منطقه است. حجت الاسلام جعفر رحمانی، رئیس ستاد اجرایی نماز جمعه همدان در گفتگو با عصر همدان؛ با بیان اینکه برای تحقق بخشیدن به یک برنامه فرهنگ […]

حجت الاسلام جعفر رحمانی اظهار کرد: عقب نشینی دیوار حسینیه امام خمینی(ره) اقدامی مهم جهت تعریض خیابان کرمانشاه و کمک به تردد راحت تر و ترافیک شهری در منطقه است.

حجت الاسلام جعفر رحمانی، رئیس ستاد اجرایی نماز جمعه همدان در گفتگو با عصر همدان؛ با بیان اینکه برای تحقق بخشیدن به یک برنامه فرهنگ سازی باید از خود شروع کرد گفت: در راستای تعریض خیابان کرمانشاه نماینده محترم ولی فقیه، دستور به اجرایی شدن این امر مهم با عقب نشینی دیوار محوطه حسینیه امام دادند.

رئیس ستاد اجرایی نماز جمعه همدان عنوان کرد: حسینیه امام خمینی (ره) مهمترین مرکز گردهمایی مردم مومن و متدین همدان برای انجام امور عبادی، مذهبی و سیاسی است که با توجه به قرارگیری آن در مرکز شهر و سهولت دسترسی از اهمیت بسزایی برخوردار است با این حال بنا به دستور آیت ا… شعبانی اقدام به عقب نشینی دیوار محوطه حسینیه کردیم.

حجت الاسلام رحمانی گفت: احداث ۱۳۰ متر دیوار با معماری اسلامی و هماهنگ با قوانین سازمان شهرداری صورت گرفت و در مجموع ۷۰۰ متر مربع از مساحت حسینیه امام کسر گردید.

وی افزود: سهم اعظم مخارج این طرح از بودجه ستاد برگزاری نماز جمعه همدان تهیه گردید، اما حمایت ها و همکاری های شهرداری منطقه یک و عباس صوفی، شهردار همدان در تسریع عملیات و همچنین محوطه سازی خیابان قابل تقدیر می باشد.

رئیس ستاد اجرایی نماز جمعه همدان در پایان افزود: تعریض خیابان کرمانشاه امری مهم در راستای ترافیک شهری است که نیازمند فرهنگ سازی و همراهی بیشتر مالکان خیابان پاسداران می باشد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=114442
  • دیدگاه‌ها برای عقب نشینی دیوار حسینیه امام خمینی(ره)، اقدام مهم ستاداجرایی نماز جمعه در راستای کاهش ترافیک شهری همدان+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.