• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
آب دوباره در رگ‌های شهر جاری شد؛

عطشِ سحرگاهانِ بهار فرونشست

  • کد خبر : 213001
  • 24 اسفند 1402 - 8:24
عطشِ سحرگاهانِ بهار فرونشست
در آستانه ماه مبارک رمضان، شکستگی لوله آب در شهر بهار، سحرگاهانِ این شهر را با عطش روبرو کرد. اما تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه عوامل آبفا، سحرگاهانِ بهار را نجات داد و طعم گوارای آب را دوباره به کام مردم چشاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ شبِ گذشته اطلاعیه اداره آبفای شهرستان بهار مبنی بر قطعی آب در نیمه شب به‌علتِ تعمیرات شکستگی لوله آب در ابتدای خیابان امام خمینی منتشر و در ساعتِ مقرر آب قطع شد.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان از ساعات ابتدایی قطعی آب در محلِ شکستگیِ لوله حاضر شد و با معاون آبفای شهرستان بهار که در محل همراه با گروه تعمیرات حضور یافته بود گفتگو کرد.

سالار نیازی معاون آبفای شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مطلع شدیم که در محل میدان امام و ابتدای خیابان امام خمینی، شکستگیِ لوله آب رخ داده است، عوامل اجرایی اداره در محل حاضر شده و اقدام به حفاری موضع نمودند.

وی ادامه داد: به‌خاطرِ ایام ماه مبارک رمضان نمی‌توتنستیم در ساعات ابتدایی شب شروع به انجام تعمیرات کنیم، چراکه قطعی آب در هنگام افطار امکان‌پذیر نبود و مردم روزه‌دار دچار مشکل می‌شدند.

نیازی در ادامه گفت: با تلاش همکاران و مهندسان در اداره آبفای شهرستان بهار، سریعأ با تجهیزات و ادوات مورد نیاز به محل شکستگی لوله مراجعه نموده، و اقدام به حفر و تعمیر محل حادثه دیده نموده‌ایم.

معاونت آبفای شهرستان بهار در حین انجام عملیات تعمیر لوله شکسته شده آب گفت: با تجهیزات بروز و استاندارد، محل شکستگی لوله سریعاً با کمترین زمان و بالاترین ایمنی تعمیر می‌شود تا شهروندان، امشب قطعی آب را در کمترین زمانِ ودر ساعات کمترین نیاز به آب تجربه نمایند و در ساعات نزدیکی سحر دیگر شاهد قطعی آب نخواهیم بود.

با تلاش عوامل اجرایی و مهندسین آب در محل حفر شده تخلیه و شکستگی لوله در مدت زمان کوتاهی در ساعت ۱:۳۰دقیقه بامداد تعمیر و آب مشترکین وصل شد تا در سحرِ ماه مبارک رمضان مردم با قطعیِ آب مواجه نباشند.

نیازی در پایان از مردم خواست تا در ایام پایانی سال با توجه به مصرفِ بالای آب به‌علت خانه تکانی‌ها، در مصرف آب صرفه‌جویی نمایند تا شاهدِ افت فشار و یا قطعی آب نبوده و همه از نعمت آب بهرمند شوند.

انتهای خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213001
  • دیدگاه‌ها برای عطشِ سحرگاهانِ بهار فرونشست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.