• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

عزت و عظمت کشور متعلق به مادران و همسران شهدا است

  • کد خبر : 208226
  • 06 دی 1402 - 13:28
عزت و عظمت کشور متعلق به مادران و همسران شهدا است
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه قطعا عزت و عظمت این کشور متعلق به مادران و همسران شهدا است، گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن دارد و توانسته فرهنگ جهاد و مقاومت را در منطقه پیش ببرد بخاطر مقاومت مادران و همسران شهدا است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی در همایش تکریم مادران و همسران شهدای همدان خطاب به مادران شهدا، گفت: مادران بزرگوار، شما در دامان پاک خود فرزندانی تربیت کردید که همه به دنبال شفاعت آن‌ها هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه عظمت کار مادران و همسران شهدا در تاریخ ماندگار است، افزود: آفرین به شما مادرانی که در استان همدان ۸ هزار عزیز تربیت کردید که همه هستی خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی با تاکید براینکه عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را مرهون ایثار شهدا و مادران و همسران آن‌ها است، عنوان کرد: مادر شهیدی هست که سال‌ها چشم انتظار فرزند خود ماند و در آخر با چشم انتظاری از دنیا رفت؛ همسر شهیدی هست که ۴۰ سال به تنهایی زندگی کرد و ما نباید ساده از کنار استقامت همسر و مادران شهدا بگذریم.

امام جمعه همدان ادامه داد: قطعا عزت و عظمت این کشور متعلق به مادران و همسران شهدا بوده و اگر امروز جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن دارد و توانسته فرهنگ جهاد و مقاومت را در منطقه پیش ببرد بخاطر مقاومت مادران و همسران شهدا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه مادران شهدا در مسیری قدم گذاشتند که حضرت ام‌البنین(س) در آن حرکت کرد، گفت: این بانوی بزرگوار، چهار فرزند خود را فدای اسلام و امام حسین (ع) کرد و شما هم فرزندان خود را فدای اسلام کردید.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه امنیت امروز در کشور به خاطر ایثار و از خودگذشتگی مادران و همسران شهدا است، افزود: حیات جامعه، بخاطر حیات بچه‌های شما و محصول زحمات شما است.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208226
  • دیدگاه‌ها برای عزت و عظمت کشور متعلق به مادران و همسران شهدا است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.