• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است

  • کد خبر : 88112
  • 20 مهر 1399 - 22:47
عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است، گفت: تدوین پیوست فرهنگی برای طرح‌های عمرانی، نیازمند پژوهش عمیق اجتماعی و فرهنگی است. به گزارش عصرهمدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی به معنی […]

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است، گفت: تدوین پیوست فرهنگی برای طرح‌های عمرانی، نیازمند پژوهش عمیق اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش عصرهمدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی به معنی واقعی کلمه باید فعال و اثر گذار باشد، چرا که امروز توجه به فرهنگ یک نیاز ضروری در جامعه است.

وی با بیان اینکه عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است افزود: تدوین پیوست فرهنگی برای طرح‌های عمرانی، نیازمند پژوهش عمیق اجتماعی و فرهنگی است.

شعبانی تصریح کرد: لازم است تا افرادی متخصص از حوزه و دانشگاه برای تدوین پیوست‌های فرهنگی مشخص شوند.

وی عنوان کرد: پیوست فرهنگی پروژه‌ها موضوعی بسیار فراتر از ساخت نماز خانه و نامگذاری‌های فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان گفت: جلسات شورای قرآن باید طبق برنامه تشکیل و مصوبات از طریق دستگاه‌های ذیربط، پیگیری و به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88112
  • دیدگاه‌ها برای عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.