• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

عدم تحقق شعار سال، نشانه ناکارآمدی مسئولان خواهد بود

  • کد خبر : 180344
  • 05 فروردین 1402 - 14:45
عدم تحقق شعار سال، نشانه ناکارآمدی مسئولان خواهد بود

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علت نامگذاری شعار سال این است که مردم باید آثار کارهای مثبت اقتصادی را در معیشت، زندگی و سفره‌های خود ببینند، گفت: امسال میدان محک عملیاتی برای مسئولان نظام است که اگر مردم خدانخواسته این تأثیر را نبینند، نشانه ناکارآمدی مسئولان و عدم توجه به […]

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علت نامگذاری شعار سال این است که مردم باید آثار کارهای مثبت اقتصادی را در معیشت، زندگی و سفره‌های خود ببینند، گفت: امسال میدان محک عملیاتی برای مسئولان نظام است که اگر مردم خدانخواسته این تأثیر را نبینند، نشانه ناکارآمدی مسئولان و عدم توجه به فرامین رهبری است.

کیومرث سرمدی‌واله، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: طی چند سال گذشته تاکنون دغدغه مهم رهبری در حوزه مسائل اقتصادی و دانش‌بنیان در زمینه این مسائل است، لذا علت توجه و اعمال نظر ایشان که به مسائل اقتصاد و تولید و به نوعی با زندگی مردم ارتباط دارد، درواقع امنیت هم جانبه در بعد اجتماعی، روحی و روانی، غذایی و امنیت در مقابل توطئه‌های دشمن را حفظ می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: علت این نامگذاری و تأکید ایشان این است که امسال مردم باید آثار کارهای مثبت در راستای اقتصادی را در معیشت، زندگی و سفره‌های خود ببینند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تأکید بر اینکه امسال میدان محک عملیاتی برای مسئولان نظام است که مردم به عینه و ملموس تأثیرات فعالیت‌ها را ببینند، افزود: اگر مردم خدانخواسته به صورت ملموس این تأثیر را نبینند، در واقع ناکارآمدی مسئولان و عدم توجه به فرامین رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین باید هم مجلس به وظیفه خود که اصلاح و تصویب قوانین، نظارت بر عملکرد دولت، حمایت از سرمایه گذار و تولیدکننده توأم با حمایت مصرف کننده است، عمل کند و دولت هم از گران کردن بی‌حساب خدمات دولتی جلوگیری کند.

سرمدی‌واله با بیان اینکه وقتی خدمات دولتی افزایش پیدا می‌کند، خود به خود فرمان هزینه خدمات بخش خصوصی بالا می‌رود، افزود: باید دولت و حاکمیت با برنامه و حساب و کتاب به فرمن رهبری عمل کند.

وی یادآور شد: توجه رهبری با تعیین شعار سال به این معنا که موضوعات دیگر کم اهیمت شوند، نیست بلکه همه موارد از جمله مسائل فرهنگی، دیپلماسی و ارتباط با همسایگان مهم است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180344
  • دیدگاه‌ها برای عدم تحقق شعار سال، نشانه ناکارآمدی مسئولان خواهد بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.