• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

عدم احزار صلاحیت ۱۲۹ داوطلب انتخابات مجلس در استان همدان

  • کد خبر : 42915
  • 22 دی 1398 - 13:55
عدم احزار صلاحیت ۱۲۹ داوطلب انتخابات مجلس در استان همدان

حجت الاسلام جلال مرادی گفت: تاکنون از  ۴۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس تعداد ۱۲۹ نفر  در استان همدان رد صلاحیت شدند. رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه تاکنون از  ۴۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس  تعداد ۱۲۹ نفر رد صلاحیت شدند گفت: این تعداد رد صلاحیت […]

حجت الاسلام جلال مرادی گفت: تاکنون از  ۴۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس تعداد ۱۲۹ نفر  در استان همدان رد صلاحیت شدند.

رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه تاکنون از  ۴۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس  تعداد ۱۲۹ نفر رد صلاحیت شدند گفت: این تعداد رد صلاحیت شدگان شامل ۲۹/۴۵ درصد از آمار کل می شوند.

وی با اشاره بر اینکه صلاحیت سایر افراد احراز نشده و یا انصراف دادند افزود: افرادی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارند می توانند از امروز تا ۵ روز آینده از ساعت ۸ تا ۴ بعدازظهر به دفتر استاندارد ی مراجعه و شکایت یا اعتراض به رد صلاحیت خود را پیگیری کنند.

مرادی با تاکید براینکه فرمانداری ها بر اساس دوماده قانونی نتیجه رد و تایید صلاحیت شدگان را اعلام کردند خاطر نشان کرد: رد صلاحیت شدگان می توانند در تهران نیز با حضور در استادیوم تختی و در حضور نمایندگان شورای نگهبان اعتراض خود را ثبت کنند.

رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان، در پاسخ به اینکه آیا می توان اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان را اعلام کنند گفت: چون بحث عدم تایید صلاحیت ها و احراز نشده ها وجود دارد در حال حاضر نمی توان اسامی را اعلام کرد و حتی تعداد نفرات تایید صلاحیت شدگان را نیز نمی توانیم اعلام کنیم.

وی در پایان افزود: ۲۲ بهمن ماه اسامی و تعداد نهایی توسط فرمانداران اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42915
  • دیدگاه‌ها برای عدم احزار صلاحیت ۱۲۹ داوطلب انتخابات مجلس در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.