• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6
تاکید و تذکر دادستان تویسرکان؛

عدالت در مواقع قطعی برق رعایت شود

  • کد خبر : 190715
  • 30 تیر 1402 - 11:04
عدالت در مواقع قطعی برق رعایت شود
دادستان تویسرکان بر رعایت عدالت در مواقع قطعی برق در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: همچنین شرکت توزیع برق موظف است هیچ گونه خدمانی به به محل های ساخت و ساز غیر مجاز غیر ارایه ندهد.

به گزارش عصر همدان؛ مصطفی ربانی، در جلسه با مدیر و مجموعه برق شهرستان و بررسی مشکلات موجود بر رعایت هرچه بیشتر عدالت در مورد قطعی برق تاکید کرد‌.

وی عنوان کرد: رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های مرتبط با برق به منظور تامین برق پایدار شهرستان، برخورد قاطع نسبت به تخریب کنندگان و سارقان وسایل و متعلقات به تأسیسات مورد استفاده عمومی از جمله شبکه های برق، گاز، آب و فاضلاب، تلفن و رادیو و تلویزیون در دستور کار این دادستانی قرار دارد.

دادستان تویسرکان تصریح کرد: با متخلفان در این حوزه طبق ماده ۶۵٩ و ۶٨٧ قانون مجازات اسلامی قاطعانه برخورد می کنیم، چنانکه در ماده ۶۵٩ یک تا پنج سال و ماده ۶٨٧ سه تا ١٠ سال حبس برای فرد متخلف پیش بینی شده است.

ربانی متذکر شد: شرکت توزیع برق موظف است هیچ گونه خدمانی به به محل های ساخت و ساز غیر مجاز غیر ارایه ندهد.

وی با بیان اینکه اهالی تعدادی از روستاها از قطعی برق گله دارند، عنوان کرد: امیدواریم این اداره از طریق فعال ساختن واحد روابط عمومی، برای مردم درباره علت و زمان قطع برق شفاف سازی کند.

مدیر اداره برق تویسرکان نیز گفت: تمام تلاش خود را بری جلوگیری از ضعف ولتاژ برق خواهند داشت و طبق مصوبه هیات وزیران تلاش به منظور جلوگیری از قطع برق مشترکین خانگی اولویت دارد.

وی همچنین اعلام کرد: برق کشاورزان که پنج ساعت قطع می شود ١٩ ساعت بعدی برایشان رایگان به حساب می آید.

انتهای پیام/زنگنه

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190715
  • دیدگاه‌ها برای عدالت در مواقع قطعی برق رعایت شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.