• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7
مدیر شرکت توزیع برق نهاوند خبر داد:

طلب ۲۱ میلیاردی شرکت برق نهاوند از مشترکان

  • کد خبر : 197085
  • 21 شهریور 1402 - 13:23
طلب ۲۱ میلیاردی شرکت برق نهاوند از مشترکان
مدیریت توزیع نیروی برق نهاوند گفت: از مشترکان و ادارات نهاوند 21 میلیارد تومان طلب وصول نشده داریم که شامل مشترکان خانگی، صنعتی، تجاری، کشاورزی و ادارات است.

به گزارش عصر همدان، محمد سعید سیاوشی در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند با اشاره به خاموشی‌های تابستان امسال در سطح شهرستان گفت: رسانه‌ها نقش پررنگی در اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی برای مدیریت و مصرف بهینه انرژی‌دارند و با مشترکان پرمصرف نیز به‌منظور پیشگیری از بروز مشکل برای دیگران، قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مدیریت از مردم و سایر مشترکین خود ۲۱ میلیارد تومان طلب دارد گفت: از این مبلغ بیش از ۱۴ میلیارد در بخش خانگی و ۴ میلیارد در بخش تجاری بیشترین طلب ما است که برای ارائه خدمات بیشتر لازم است مردم و ادارات دولتی بدهی خود را هر چه سریع‌تر با امور مشترکین تسویه کنند.

سیاوشی افزود: ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون از این مبلغ مربوط به صنعت، بخش عمومی هم ۹۲۷ میلیون تومان و کشاورزی هم ۲۲۷ میلیون تومان از این مبلغ را به خود اختصاص داده‌اند که بیشترین مورد را بدهی خانگی به خود اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برق‌های غیرمجاز خسارت بسیاری به لوازم‌خانگی شهروندان وارد کرده است؛ بیان داشت: تعداد مشترکین برق نهاوند ۸۱ هزار و ۲۷۳ مشترک است که با رشد ۲ و نیم درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

مدیر شرکت توزیع برق نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه ۵۰ درصد برق مصرفی نهاوند مربوط به بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: اداره برق شهرستان در راستای کاهش مصرف برق در اوج بار تفاهم‌نامه‌هایی با کشاورزان صاحب چاه عمیق و نیمه عمیق امضا می‌کند.

وی گفت: در راستای حل مشکلات مهم شبکه برق ازجمله رفع ضعف ولتاژ برق مشترکان، جمع‌آوری سیم‌های برق غیرمجاز، جلوگیری از سرقت سیم برق، کاهش تلفات و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و سیمی، بیش از ۵۰۰ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده و موردنیاز نهاوند به کابل خود نگهدار تبدیل شدند.

سیاوشی با اشاره به ساماندهی و اصلاح خطوط بحرانی در شهرستان ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نقاط بحرانی را مدیریت و به صفر رساندیم.

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند گفت: مدیریت بار شبکه تأمین و انتقال برق و تلاش برای رشد تولید و انتقال بهینه انرژی و برق اولویت‌هایی است که امسال  به‌خوبی مدیریت شد و مأموریت ما در شرکت توزیع برق استان همدان، توزیع برق مطمئن و پایدار برای مشترکان است که در این راستا با تمرکز بر چهار محور هوشمند سازی، قرائت کنتورها، افزایش بهره‌وری و محور مشتری مداری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بحث سرقت از تجهیزات و تأسیسات برقی عنوان کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و همکاری خوب نیروی انتظامی در بحث سرقت‌ها شاهد روند کاهشی هستیم.

سیاوشی در پایان بیان کرد: پست ۳ در حال تجهیز و پست ۴ هم خصوصی است و قرار بود خروجی برای منطقه بدهد و ضعف ولتاژ منطقه رفع شود و مسئولین هم علی‌رغم اینکه پیگیر بوده‌اند ولی این طرح معارض دارد و هنوز حل‌نشده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197085
  • دیدگاه‌ها برای طلب ۲۱ میلیاردی شرکت برق نهاوند از مشترکان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.