• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

طرح جوانه های صالحین، تقویت کننده و هویت بخش حلقه های صالحین

  • کد خبر : 126566
  • 07 شهریور 1400 - 22:10
طرح جوانه های صالحین، تقویت کننده و هویت بخش حلقه های صالحین

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهارطرح جوانه های صالحین را طرحی در جهت تقویت و هویت بخشیدن به حلقه های صالحین دانست، که در جهت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و ارتقای سطح بصیرتی و معنوی و آمادگی جسمانی بسیجیان، در پایگاههای بسیج در حال برگزاری می باشد. به گزارش عصرهمدان، مسئول بسیج جامعه زنان […]

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهارطرح جوانه های صالحین را طرحی در جهت تقویت و هویت بخشیدن به حلقه های صالحین دانست، که در جهت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و ارتقای سطح بصیرتی و معنوی و آمادگی جسمانی بسیجیان، در پایگاههای بسیج در حال برگزاری می باشد.

به گزارش عصرهمدان، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به اینکه طرح جوانه های صالحین  باعث تقویت و هویت بخشیدن به حلقه های صالحین است اظهار کرد:   در جهت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و ارتقای سطح بصیرتی و معنوی و آمادگی جسمانی بسیجیان، در پایگاههای بسیج  طرح جوانه های صالحین از ابتدای فصل تابستان در سطح پایگاه های مقاومت در حال برگزاری می باشد و  شرکت در این کلاسهای این طرح برای عموم بسیجیان و غیر بسیجیان آزاد می باشد.

فاطمه کتابی اصل در ادامه تصریح کرد: بیش از ۵۰ کلاس در طرح جوانه های صالحین در ۱۰ پایگاه منتخب شهر بهار در رشته های روخوانی، روانخوانی قرآن کریم، کلاس های تقویتی درسی وآموزش  زبان، اوریگامی، نقاشی، طراحی، گروه سرود، خیاطی، نمد و دوزی، آموزش احکام و اردوهای تفریحی و فرهنگی  در حال برگزاری است.

کتابی اصل افزود:  توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهارت آموزی در تمامی عرصه ها و تربیت جوانان مومن و انقلابی از اهداف طرح جوانه های صالحین است که با تقویت و هویت بخشیدن به حلقه های صالحین باعث تربیت نسلی پرانگیزه در سایه تعالیم اسلامی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126566
  • دیدگاه‌ها برای طرح جوانه های صالحین، تقویت کننده و هویت بخش حلقه های صالحین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.