• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

ضرب العجل فرماندار برای جابجایی کارگران فصلی ساکن در بستر رودخانه های شهرستان بهار

  • کد خبر : 160295
  • 11 مرداد 1401 - 9:03
ضرب العجل فرماندار برای جابجایی کارگران فصلی ساکن در بستر رودخانه های شهرستان بهار

فرماندار بهار با توجه به شرایط جوی نامناسب و نیز بارندگی های اخیر که موجب جاری شدن سیل در رودخانه ها شده است، برای جابجایی چادر های اقامتی محل اسکان کارگران فصلی ضرب العجل اعلام کرد. به گزارش عصرهمدان؛ هر ساله جهت برداشت محصولات کشاورزی، کارگران فصلی همراه با خانواده خود با جمعیتی بالغ بر […]

فرماندار بهار با توجه به شرایط جوی نامناسب و نیز بارندگی های اخیر که موجب جاری شدن سیل در رودخانه ها شده است، برای جابجایی چادر های اقامتی محل اسکان کارگران فصلی ضرب العجل اعلام کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ هر ساله جهت برداشت محصولات کشاورزی، کارگران فصلی همراه با خانواده خود با جمعیتی بالغ بر ۳۵۰۰ نفر از شهرهای غربی به شهرستان بهار مهاجرت کرده و در رودخانه حاشیه شهر بهار (حد فاصل شهر صالح آباد تا بهار) در چادر ساکن و مستقر میشوند و طی برنامه ای، فرماندار شهرستان بهار از محل اسکان خانواده های گارگران فصلی که از شهر های غربی کشور در فصل برداشت سیب زمینی به شهرستان بهار مهاجرت میکنند بازدید نمود.

روح اله نباتی در دیدار و گفتگو با چند نفر از اعضای این خانواده ها خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی نامناسب و نیز بارندگی های اخیر که موجب جاری شدن سیل در رودخانه ها شده است، برای جابجایی چادر های اقامتی محل اسکان کارگران فصلی ضرب العجل اعلام کرد.

وی افزود: جهت اسکان این خانواده ها مکان مناسبی در نظر گرفته شده است و وجود امنیت و مجهز بودن به خدمات اولیه منجمله آب شرب و سرویس بهداشتی از موارد قابل ذکر این مکان است.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=160295
  • دیدگاه‌ها برای ضرب العجل فرماندار برای جابجایی کارگران فصلی ساکن در بستر رودخانه های شهرستان بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.