• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

ضدعفونی مدارس و آموزشگاه ها توسط بسیجیان همدانی

  • کد خبر : 82584
  • 15 شهریور 1399 - 9:56
ضدعفونی مدارس و آموزشگاه ها توسط بسیجیان همدانی

بسیجیان همدانی مثل همیشه پای ثابت کارها و اقدامات جهادی بودند و این بار با شروع سال تحصیلی به ضدعفونی و پاکسازی مدارس حاشیه شهر پرداختند. به گزارش عصر همدان، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تمام مدارس کشور از امروز ۱۵ شهریورماه باز می‌شوند. مسئولان وزارت آموزش و پرورش تأکید کرده‌اند که حضور دانش‌آموزان […]

بسیجیان همدانی مثل همیشه پای ثابت کارها و اقدامات جهادی بودند و این بار با شروع سال تحصیلی به ضدعفونی و پاکسازی مدارس حاشیه شهر پرداختند.

به گزارش عصر همدان، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تمام مدارس کشور از امروز ۱۵ شهریورماه باز می‌شوند. مسئولان وزارت آموزش و پرورش تأکید کرده‌اند که حضور دانش‌آموزان در مدارس الزامی نبوده و این موضوع را به اختیار خانواده‌ها واگذار کرده‌اند تا اگر فرزندشان دچار مشکلی بود برای رفع اشکال به مدرسه مراجعه کند.

از آنجایی که امکان آموزش مجازی برای همه فراهم نیست و در مقاطع ابتدایی فراگیری دروسی چون ریاضی علوم و فارسی متقاضی زیادی دارد و دانش آموزان و خانواده ها سعی می کنند از تجربیات معلم به صورت حضوری بهره ببرند بدون شک حضور دانش آموزان قطعی است.

بنابراین ضدعفونی کردن کلاسها و مدارس یکی از مهمترین الزامات این روزهاست تا سلامت معلمان و دانش آموزان تضمین شود.

در این میان نیروها و بسیجیان پایگاهها به کمک مدرسه ها شتافتند و با کمک یکدیگر به ضدعفونی و تمیز کردن کلاسها و سرویس های بهداشتی پرداختند.

شهرستان همدان که بسیجیان زیادی را در حوزه ها و پایگاه های خود دارد و همه آنها پای کار جهادی هستند مثل شیوع کرونا که تقریبا تمام شهر هر هفته توسط یکی از پایگاهها و حوزه ها ضدعفونی می شد این بار نیز با شروع سال تحصیلی بسیجیان به کمک مدارس آمدند تا شاید قدمی کوچک در سلامت جامعه و از بین بردن ویروس کرونا انجام دهند.

مدارس حاشیه نشین و مناطق محروم از جمله مکان هایی بودند که مدنظر نیروهای بسیجی بودند و مدرسه صدیقه عابدین کوی محمدیه یکی از مناطقی بود که توسط پایگاه شهید مباشر کاشانی انجام شد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82584
  • دیدگاه‌ها برای ضدعفونی مدارس و آموزشگاه ها توسط بسیجیان همدانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.