• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4
امام‌جمعه نهاوند:

صهیونیست‌ها در غزه مرتکب جنایت جنگی شدند

  • کد خبر : 200907
  • 22 مهر 1402 - 8:19
صهیونیست‌ها در غزه مرتکب جنایت جنگی شدند
امام‌جمعه نهاوند گفت: جنایت صهیونیست‌ها و کشتار کودکان وزنان فلسطینی نشان‌دهنده شکست آن‌ها از مقاومت و در سایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، گفت: صهیونیست‌ها شر مطلق هستند و تاریخ ننگین این رژیم جعلی سراسر جنایت و کشتار کودکان وزنان است.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌ها امروز در غزه مشغول جنایت و نسل‌کشی هستند و کودکان وزنان زیادی را به خاک و خون کشیدند.

امام‌جمعه شهرستان نهاوند افزود: بمباران بی‌سابقه غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین بار دیگر برخورد دوگانه مدعیان حقوق بشر را به همگان ثابت کرد.

وی ادامه داد: این سکوت مرگبار زمینه را برای ارتکاب جنایت جنگی صهیونیست‌ها فراهم کرده است و هر جنایتی را که فکر بکنید آن‌ها در قبال مردم فلسطین انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام مغیثی بیان کرد: در چنین شرایطی لزوم وحدت جهان اسلام در برابر جنایت‌های صهیونیستی بسیار اهمیت دارد.

وی اظهار داشت: حمایت از مظلوم دستور قرآن و دین ما است و امروز وظیفه جهان اسلام پشتیبانی و حمایت از مظلومان غزه است.

امام‌جمعه شهرستان نهاوند افزود: رژیم کودک کش صهیونیستی چیزی به‌غیراز زور و مقاومت نمی‌فهمد و در عملیات اخیر ضربه سختی از مقاومت خورد.

حجت‌الاسلام مغیثی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این عملیات کار خود فلسطینی‌ها بود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز مقاومت آماده‌تر از هر زمان دیگر است.

وی ادامه داد: روزگاری صهیونیست‌ها برای مردم منطقه خط‌ونشان می‌کشیدند ولی امروز امنیت خودشان را هم نمی‌توانند در درون سرزمین‌های اشغالی تأمین کنند.

امام‌جمعه شهرستان نهاوند اظهار داشت: امروز مقاومت دست برتر را دارد و صهیونیست‌ها هم باید بدانند با کشتار زنان و کودکان به اهدافشان نمی‌رسند.

حجت‌الاسلام مغیثی در پایان گفت: صهیونیست‌ها روزبه‌روز به افول و نابودی نزدیک‌تر می‌شوند و عملیات اخیر طوفان الاقصی این موضوع را به‌خوبی نشان داد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200907
  • دیدگاه‌ها برای صهیونیست‌ها در غزه مرتکب جنایت جنگی شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.