• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

«صفر» شدن آمار پلاک های «غیربومی» در همدان/ ۵۰ فقره «جریمه» و ۱۰ مورد «توقیف» خودرو

  • کد خبر : 56932
  • 10 فروردین 1399 - 9:12
«صفر» شدن آمار پلاک های «غیربومی» در همدان/ ۵۰ فقره «جریمه» و ۱۰ مورد «توقیف» خودرو

سرهنگ علی فکری با بیان اینکه مردم همدان از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی استقبال خوبی داشته اند، گفت: با رصد پلیس راهنمایی و رانندگی همدان آمار وجود پلاک غیربومی در همدان به صفر رسیده است. علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص اجرای طرح […]

سرهنگ علی فکری با بیان اینکه مردم همدان از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی استقبال خوبی داشته اند، گفت: با رصد پلیس راهنمایی و رانندگی همدان آمار وجود پلاک غیربومی در همدان به صفر رسیده است.

علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیر شیوع ویروس کرونا در همدان اظهار کرد: خوشبختانه همکاری مردم استان در اجرای این طرح ترافیکی تاکنون خوب بوده است.

وی در خصوص اینکه چه میزان خودرو در این طرح جریمه و توقیف شده اند، افزود: تا پایان روز ۹ فروردین ماه ۵۰ فقره اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی با ۱۰ مورد توقف خودرو داشته ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین مسافران وارد شده به همدان از تهران و استان کرمانشاه گزارش شده است، عنوان کرد: بدون هیچ اغماضی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون و برخورد جدی با مسافران انجام می شود.

فکری خاطرنشان کرد: پلاک های غیر بومی وارد شده به استان بیشتر ساکن همدان هستند و از طریق بیمه نامه، کنترل کارت ملی و مستندات دیگر مورد کنترل پلیس راهنمایی رانندگی قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه کنترل خودروهای غیربومی به وسیله دوربین های مداربسته انجام می شود، بیان کرد: باید همدانی هایی هم که خودرو آنها دارای پلاک تهران است ظرف ۱۰ روز آینده با مراجعه به پلیس راهنمایی رانندگی نسبت به آدرس و پلاک خود اقدام لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ابراز با خرسندی از همکاری مردم همدان نسبت به اطلاع خودروهای غیربومی موجود در سطح شهر به پلیس راهنمایی رانندگی، تصریح کرد: با اقدام پلیس وجود پلاک های غیربومی در همدان به صفر رسیده است.

فکری یادآور شد: با ارسال پیامک به خودروهای غیربومی این خودروها تحت رصد پلیس راهنمایی و رانندگی هستند و پس از تذکرات لازم اعمال قانون برای این خودروها ارسال می شود.

فکری در خصوص محدودیت ترافیکی روز ۱۳ فروردین در همدان نیز گفت: از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین محور گنجنامه، چهارراه پژوهش به سمت میران قائم بجز برای خودروهای خدماتی اورژانسی و امدادی مسدود می شود.

وی افزود: بلوار ارم تا انتهای بلوار جوان نیز در این روز بسته خواهد شد و مسیر سد اکباتان از سمت شهرک بهشتی و محور ملایر نیز مسدود می شود و در برخی نقاط شهر نیز محدودیت رفت و آمد را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56932
  • دیدگاه‌ها برای «صفر» شدن آمار پلاک های «غیربومی» در همدان/ ۵۰ فقره «جریمه» و ۱۰ مورد «توقیف» خودرو بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.