• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

شیوع ویروس کرونا بازار همدان را راکد کرده است/ لزوم توجه اداره مالیات به بازاریان

  • کد خبر : 52005
  • 12 اسفند 1398 - 8:26
شیوع ویروس کرونا بازار همدان را راکد کرده است/ لزوم توجه اداره مالیات به بازاریان

احمد گازرانی گفت: کسبه و بازار تحت فشار هستند و امروز باید اداره مالیات توجه ویژه ای به این قشر داشته باشد. احمد گازرانی، دبیر اتاق اصناف همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  با بیان اینکه ورود بیماری کرونا به کشور و مثبت بودن چند مورد در همدان باعث تعطیلی کامل بازار شده است […]

احمد گازرانی گفت: کسبه و بازار تحت فشار هستند و امروز باید اداره مالیات توجه ویژه ای به این قشر داشته باشد.

احمد گازرانی، دبیر اتاق اصناف همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  با بیان اینکه ورود بیماری کرونا به کشور و مثبت بودن چند مورد در همدان باعث تعطیلی کامل بازار شده است افزود: به عنوان یک کارشناس اصناف این وضعیت اعلام خطر برای کاسبان، اصناف و تولید کنندگان است.

وی ادامه داد: بازاریان اجناس خود را برای شب عید آماده می کنند تا به فروش برسانند اما این عدم استقبال در بازار امسال باعث می شود در آینده نتوانند به تعهدات خود عمل کنند.

گازرانی با اشاره به اینکه هیچ محدودیت کالایی در بازار نداریم گفت: نوسانات قیمت در برخی کالاها مشاهده می شود اما به طور کل گرانفروشی نداریم و کسبه و بازار تلاش می کنند اجناس خود را زیر قیمت هم شده به فروش برسانند.

وی با انتقاد از عملکرد بانکها گفت: متاسفانه یک بازاری که ۵۰ سال است در بازار فعالیت اقتصادی دارد و برای یک جوان ضامن شده حتی بانک به مدت یک روز هم به او فرصت نمی دهد و با آبروی آنها بازی می کند.

دبیر اتاق اصناف  همدان شرایط بحرانی را برای همه دانست و افزود: امروز که بازار تعطیل است باید اداره مالیات سرکشی به کسبه را داشته باشد و توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و همه دستگاهها دست به دست هم دهیم تا در شرایط بحرانی کنار هم باشیم.

وی با اشاره به استریلیزه کردن بازار توسط کسبه گفت: بازاریان برای استقبال مردم با وسایل ضدعفونی کننده به تمیز کردن اجناس خود پرداخته اند.

گازرانی در پاسخ به سوال گرانی زنجبیل و مواد گرمی همچون عسل و خرما در بازار گفت: همیشه یک سری افراد زالو صفت در بازار منتظر همچین فرصت هایی هستند که بتوانند از موقعیت استفاده کنند که دستگاه قضا باید اینها را شناسایی و برخورد قاطعی انجام دهد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52005
  • دیدگاه‌ها برای شیوع ویروس کرونا بازار همدان را راکد کرده است/ لزوم توجه اداره مالیات به بازاریان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.