• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

شورا به همه ی هیات های ورزشی باید یکسان کمک کند/تبعیض ممنوع!

  • کد خبر : 156928
  • 07 تیر 1401 - 15:07
شورا به همه ی هیات های ورزشی باید یکسان کمک کند/تبعیض ممنوع!

مهدی حیدری در صحن شورا گفت: در صورت تصویب کمک به هیئت کاراته ، عدم تصویب کمک به دیگر هیئت‌های ورزشی بعد از این نشان از تصمیم‌گیری‌های تبعیض آمیز در این موارد است. به گزارش عصرهمدان؛ مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در واکنش به طرح نامه درخواست کمک هیئت کاراته […]

مهدی حیدری در صحن شورا گفت: در صورت تصویب کمک به هیئت کاراته ، عدم تصویب کمک به دیگر هیئت‌های ورزشی بعد از این نشان از تصمیم‌گیری‌های تبعیض آمیز در این موارد است.

به گزارش عصرهمدان؛ مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در واکنش به طرح نامه درخواست کمک هیئت کاراته اظهار کرد: صرف اینکه مسئول یک هیئت ورزشی در جایگاهی است که می‌تواند در مواردی به شهرداری کمک کند نباید ملاک تصمیم و عمل در این خصوص باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مهدی حیدری در صحن شورا گفت: در صورت تصویب کمک به هیئت کاراته ، عدم تصویب کمک به دیگر هیئت‌های ورزشی بعد از این نشان از تصمیم‌گیری‌های تبعیض آمیز در این موارد است.

وی بیان کرد: وقتی قرار است شورا و شهرداری به هیئت کاراته کمک ۵۰ میلیونی داشته باشند باید به سایر هیئت‌های ورزشی نیز همین میزان کمک ارائه شود.

حیدری با تأکید بر اینکه به شدت از تبعیض در تصمیم‌گیری‌های موردی و تبعیض آمیز بیزار هستم، افزود: باید عدالت و دید یکسان در موارد این چنینی رعایت شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156928
  • دیدگاه‌ها برای شورا به همه ی هیات های ورزشی باید یکسان کمک کند/تبعیض ممنوع! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.