• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

شوالیه های تکواندو ایران در سرزمین تزارها

  • کد خبر : 34601
  • 09 آذر 1398 - 12:21
شوالیه های تکواندو ایران در سرزمین تزارها

تکواندو ایران همواره جزو مدعیان در سطح جهان و المپیک بوده است و می خواهد در روسیه پرچم ایران را در جهان به اهتزاز در بیاورد. به گزارش عصر همدان؛ آخرین گام و مهمترین گام برای کسب هر سه سهمیه المپیک برای تکواندو ایران در مجموعه ورزشی “دینامو ” رقم می خورد. فینال مسابقات گرند […]

تکواندو ایران همواره جزو مدعیان در سطح جهان و المپیک بوده است و می خواهد در روسیه پرچم ایران را در جهان به اهتزاز در بیاورد.

به گزارش عصر همدان؛ آخرین گام و مهمترین گام برای کسب هر سه سهمیه المپیک برای تکواندو ایران در مجموعه ورزشی “دینامو ” رقم می خورد.

فینال مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ در روسیه و پایتخت این کشور اتفاق می افتد این مسابقات که امتیازاتش می تواند سهمیه های تیم ملی تکواندو ایران را مشخص کند از نقش بسزایی برخوردار است.

تکواندو ایران همواره جزو مدعیان در سطح جهان و المپیک بوده است و می خواهد در روسیه دست به آتش بازی بزند آتش بازی که برای  بازیکنان تیم ملی ، که سال ها سختی و مشکلات را تحمل کرده اند و سخت ترین و طاقت فرساترین تمرینات را پشت سر گذاشته اند تا بتوانند پرچم ایران را به اهتزاز  در بیاورند.

بسیاری از کارشناسان و متخصصین ورزش تکواندو معتقدند که کار بسیار سختی پیش روی شیرمردان تکواندو ایران است اما ملی پوشان تکواندو ایران همواره ثابت کرده اند که مرد روزهای سخت هستند و برای کارهای دشوار آفریده شده اند و کارشان انجام ماموریت های غیرممکن است.

شوالیه های تکواندو ایران از روز ۱۵ آذر کار خود را آغاز می کنند  و هدایت این تیم را فریبرز عسگری  به عنوان سر مربی و عهده دار است.

فریبرز عسگری  در مورد ارزیابی بازیکنانش قبل از حضور در این مسابقات گفته بود که من به تک تک این بازیکنان افتخار می کنم. این بچه ها با جان و دل تمرین می کنند و حاضرند برای کسب سهمیه و افتخار آفرینی از جانشان نیز بگذرند  بدون اغراق عرض می کنم که کار کردن با این شیرمردان بزرگترین افتخاری است که نصیب بنده شده است و ما برای اینکه دل این مردم را شاد کنیم از هیچ گونه تلاشی فروگذار نبوده ایم و هیچ فرصتی را از دست نداده ایم آماده ایم تا نشان دهیم چقدر برای موفقیت تمرین کرده ایم و توکل مان در این مسیر به خدای بخشنده  و دعای مردم عزیز ایران است.

اما حرف آخر

تکواندو همیشه به مردم ایران شور و هیجان و شادی بخشیده است و این بار نیز در این آزمون بسیار سخت نیز موفق خواهد بود چرا که ما موفقیت را از جان مایه گذاشتن برای اهتزاز پرچم کشورمان ، معنا می کنیم و مردان تکواندو ایران این کار را کرده اند.

کلاهمان را بخاطر زحمت و تلاش شبانه روزی مربیان و بازیکنان تیم ملی تکواندو ایران به نشان احترام بر می داریم و برای آنان در فینال گرندپری مسکو آرزوی موفقیت می کنیم.

مجید دیبافر

انتهای پیام/ آ.ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34601
  • دیدگاه‌ها برای شوالیه های تکواندو ایران در سرزمین تزارها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.