• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

شهید کرمی؛ عاشق امام و انقلاب بود

  • کد خبر : 35220
  • 12 آذر 1398 - 10:01
شهید کرمی؛ عاشق امام و انقلاب بود

خواهر شهید سید رضا کرمی با بیان اینکه شهید از ابتدا شور و عشق عجیبی به مباحث مذهبی از خود نشان می داد گفت: شهید همیشه می گفت ما باید برای کمک به اسلام و رزمندگان در جبهه حضور داشته باشیم. به گزارش عصر همدان؛ شهدای بسیجی یادگاران پرافتخار سالهای خون و حماسه این ملت […]

خواهر شهید سید رضا کرمی با بیان اینکه شهید از ابتدا شور و عشق عجیبی به مباحث مذهبی از خود نشان می داد گفت: شهید همیشه می گفت ما باید برای کمک به اسلام و رزمندگان در جبهه حضور داشته باشیم.

به گزارش عصر همدان؛ شهدای بسیجی یادگاران پرافتخار سالهای خون و حماسه این ملت هستند. در راه آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی بسیج وار جنگیدند و خون خود را به نهال انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

برای آشنایی با رشادت‌ها و از خودگذشتگی و سیره پر افتخار شهدای بسیجی با خواهر بسیجی شهید سید رضا کرمی به گفتگو نشسته ایم.

خواهر شهید سید رضا کرمی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه سید رضا از ابتدا شور و عشق عجیبی به مباحث مذهبی از خود نشان می داد گفت: کلاس پنجم بود که در بسیج ثبت نام کرد و مکرراً از علاقه خود برای رفتن به جبهه می گفت و اینگونه بیان می کرد که ما باید برای کمک به اسلام و رزمندگان در جبهه حضور داشته باشیم.

سیده معصومه کرمی گفت: برادر ما همواره آرزوی شهادت داشت ،خاطرم هست به والدین و اعضای خانواده تاکید می کرد برای شهادت به جبهه می رود.

خواهر شهید ادامه داد: ۱۴ اسفند سال ۶۴ بود که خبر شهادتش را برای ما آوردند در حالی که ۱۴ سال بیشتر نداشت و جان خود را در راه اعتقادات و آرمانهایش فدا کرد.

وی گفت: به یاد دارم تا یک ماه جنازه برادر شهیدمان پیدا نشد و بعد از یک ماه پیکر پاکش به دستمان رسید.

کرمی در پاسخ به سوال ما در خصوص ارتباط عاطفی و نحوه رفتار شهید با وی و اعضای خانواده اظهار کرد: در طول ایامی که در جبهه بود، دو یا سه نامه برایمان فرستاد،در خانواده نیز همه به او علاقه داشتند و او نیز با احترام با بقیه رفتار می کرد.

وی با بیان اینکه شهید کرمی علاقه و ارادت خاصی به امام و انقلاب داشت گفت: به همه گفته بود که شهید یا اسیر خواهد شد حتی موقعی که جنازه به دست ما رسید در دستش حنا گذاشته بود چون می‌دانست شهید خواهد شد.

خواهر شهید با بیان خاطره جالب از علائق شدید مذهبی شهید اظهار کرد: در دیوارهای دمق شعار در حمایت از حجاب اسلامی نوشته بود و به حجاب بسیار حساس و دغدغه مند بود.

وی در پایان گفت: شهید به قدری شوق جبهه و شهادت داشت که وقتی اعزامش نمی‌کردند با کارت بسیج دوستش توانست به جبهه اعزام شد.

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35220
  • دیدگاه‌ها برای شهید کرمی؛ عاشق امام و انقلاب بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.