• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
بخشدار زرین‌دشت نهاوند خبر داد:

شهر برزول نهاوند میزبان شهید گمنام دفاع مقدس

  • کد خبر : 201144
  • 25 مهر 1402 - 8:20
شهر برزول نهاوند میزبان شهید گمنام دفاع مقدس
بخشدار زرین‌دشت نهاوند گفت: شهر برزول هم‌زمان با ایام فاطمیه میزبان پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش عصر همدان، فرشته سلگی در جلسه ستاد تشییع و تدفین شهید گمنام بخش زرین‌دشت گفت: پس از پیگیری‌های انجام‌شده این بخش و مردم ولایت مدار شهر برزول میزبان شهید سرافراز گمنام می‌شوند.

وی اظهار داشت: از حدود یک ماه پیش موضوع تشییع و تدفین شهید گمنام را در شهر شهیدپرور برزول پیگیری کردیم که خوشبختانه با موافقت انجام‌شده این موضوع در ایام فاطمیه محقق می‌شود.

سلگی افزود: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدای بزرگی است که از همه هستی خود برای پاسداری از اسلام و انقلاب گذشتند.

وی ادامه داد: به یاری خدا بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم گران‌قدر در مراسمات تشییع، تدفین و گرامیداشت این شهید گمنام خواهیم بود و برگی دیگر در صفحات پرافتخار بخش زرین‌دشت رقم خواهد خورد.

بخشدار زرین‌دشت گفت: نشست جانمایی محل تدفین شهید گمنام با حضور شهردار برزول، اعضا ستاد یادواره شهدا، اعضای شورای شهر و معتمدین شهر برزول و با حضور سردار دوست‌پرست از کمیته جستجوی مفقودین و دبیر موسسه حفظ آثار استان همدان برگزار شد.

وی در ادامه بیان داشت: در این نشست پس از بحث و بررسی جهت تعیین مکان دفن شهید گمنام، از محل پارک شهر بازدید و مقرر شد طی روزهای آتی مقدمات کار مهیا و طرح المان این شهید گران‌قدر آماده و عملیات اجرایی آن نیز آغاز شود.

سلگی گفت: مقرر شد طرح مذکور پیش از خاک‌سپاری شهید گمنام، حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد و بقیه عملیات اجرایی و ساخت سازه آن طی یک سال به اتمام برسد.

بخشدار زرین‌دشت اظهار کرد: بنده خود افتخار دارم که فرزند سردار شهید عسگر سلگی هستم و خیلی خوشحالم که پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهر برزول تشییع و تدفین می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی با دیگر مسئولان پیکر مطهر این شهید گمنام و سرافراز در پارک شهر برزول تدفین خواهد شد تا زیارتگاه عاشقان و رهروان شهدا باشد.

سلگی در پایان گفت: مراسم تشییع و تدفین در ایام فاطمه خواهد بود و جزئیات و روز تشییع و چگونگی برگزار مراسم نیز در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201144
  • دیدگاه‌ها برای شهر برزول نهاوند میزبان شهید گمنام دفاع مقدس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.