• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

شهرستان بهار، هویت مستقل خود را دارد و به هیچ عنوانی قابل حذف یا ادغام نیست

  • کد خبر : 140975
  • 18 دی 1400 - 8:54
شهرستان بهار، هویت مستقل خود را دارد و به هیچ عنوانی قابل حذف یا ادغام نیست

فتح اله توسلی اظهار کرد: شهرستان بهار، هویت سیاسی و اقتصادی مستقل خود را دارد و به هیچ عنوان قابل حذف در هیچ جایی نیست؛ بنده در همه حوزه ها از منافع شهرستان حمایت خواهم کرد. به گزارش عصرهمدان؛ فتح اله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه این […]

فتح اله توسلی اظهار کرد: شهرستان بهار، هویت سیاسی و اقتصادی مستقل خود را دارد و به هیچ عنوان قابل حذف در هیچ جایی نیست؛ بنده در همه حوزه ها از منافع شهرستان حمایت خواهم کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ فتح اله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه این هفته شهر بهار دقایقی در مورد مسائل شهرستان بهار در جمع نمازگزاران صحبت کرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه این هفته شهرستان بهار با اشاره به فرمایشات مقام معظم انقلاب در مورد دو موضوع که حکم واجب است گفت: عدالت و مبارزه با فساد و طهارت اقتصادی است دو موضوع مهمی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارد چنانچه طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مسئولان و مقامات کشوری است و اگر این شرایط رعایت نشود تصدی مسئولیت نامشروع و خلاف شرع است.

فتح الله توسلی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده دو شهرستان بهار و کبودرآهنگ بدون دخالت در امور اجرایی به دنبال این موضوع هستم که افرادی که چه در سطح کشور، چه در سطح استان و چه در سطح شهرستان مسئولیت میخواهند بگیرند باید قبل از هر چیزی پاک باشند.

توسلی نیز در مورد فرمایشات حضرت آقا که عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند و فساد اقتصادی حوزه ی چرکین کشورها و نظام است و اگر در بدنه حکومت ها عارض شود ضربه ویرانگر به مشروعیت آنها میزندو شکاف طبقاتی باعث افزایش بی عدالتی است و غفلت از قشر نیازمند اصلاً قابل قبول نیست گفت: مبنای کار بنده این ها است ، بنده به عنوان نماینده شما معتقدم نباید همه امکانات در سطح ملی فقط در تهران و اطراف تهران متمرکز شود و در سطح استانی هم نباید همه امکانات در مرکز استان متمرکز شود بلکه اعتبارات باید به طور عادلانه در همه شهرستانها توزیع شود، در شرایطی که در شهرستان ها مشکل بیمارستان و درمانگاه داریم آیا درست است که در مرکز استان بیمارستان هزار تخت خوابی تاسیس شود!! وقتی که میشود به جای یک بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در شهر همدان پنج بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در شهرهای مختلف بسازند تا عدالت رعایت شود و این عین فرمایش حضرت آقا برای اجرای عدالت است.

توسلی نیز افزود: نمیشود که در بودجه ۱۴۰۱ هیچ پروژه ی بزرگ برای بهار و کبودراهنگ تعریف نشده باشد، ۵ سالی است که پروژه راه ینگجه به گل تپه_ علیصدر که ماده ۲۳ داشته و قرار بوده از سال ۹۵ شروع و تکمیل شود اما هنوز اقدامی انجام نشده است.

فتح الله توسلی نیز اظهار کرد: در بخش های مختلف در خصوص کارخانجات آلاینده ها و مسیل ها برای بنده تکلیفی است که در حال پیگیری هستم و با ادارات متولی در استان جلسه داشتیم و بازدیدهایی صورت گرفته و با وزارتخانه ها نیز مکاتبات متعدد انجام شده است، همچنین در مورد زیرگذر شهید زارعی که سالها معطل مانده بود، و موضوع مسکن مهر پیگیری هایی کرده ایم تا سریعتر مشکلات حل شود.

توسلی نیز گفت شهرستان بهار دارای دو تهدید اساسی است که عبارتند از تک محصولی بودن شهرستان بهار است و در آینده آسیب بزرگی به شهرستان بهار خواهد زد و نباید اقتصاد شهرستان فقط متکی به سیب زمینی باشد و از طرف دیگر موضوع کمبود آب است که به شدت در این زمینه مشکل داریم و باید در خصوص نحوه مصرف آب و تغییر آن دوستان تلاش نمایند.

در پایان نیز اضافه کرد: بحث حریم سیاسی را بارها اعلام کرده ام شهر بهار، هویت سیاسی و اقتصادی مستقل خود را دارد و به هیچ عنوان قابل حذف در هیچ جایی نیست و بنده در کنار مردم شهر بهار هستم و از منافع شهر و شهرستان در همه حوزه ها حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=140975
  • دیدگاه‌ها برای شهرستان بهار، هویت مستقل خود را دارد و به هیچ عنوانی قابل حذف یا ادغام نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.