• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

شهردار همدان باید در خصوص عدم تحقق ،پیشبرد یا اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر پاسخگو باشد

  • کد خبر : 107173
  • 26 اسفند 1399 - 9:55
شهردار همدان باید در خصوص عدم تحقق ،پیشبرد یا اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر پاسخگو باشد

ابراهیم مولوی گفت: بخشی زیادی از دلایل عدم جذب سرمایه و حمایت واقعی از سرمایه گذار عدم وجود مدیران دلسوز ،توانمند و ریسک پذیر است. به گزارش عصر همدان؛ ابراهیم مولوی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان یکی از افتخارات دوره چهارم شورای را حمایت این […]

ابراهیم مولوی گفت: بخشی زیادی از دلایل عدم جذب سرمایه و حمایت واقعی از سرمایه گذار عدم وجود مدیران دلسوز ،توانمند و ریسک پذیر است.

به گزارش عصر همدان؛ ابراهیم مولوی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان یکی از افتخارات دوره چهارم شورای را حمایت این شورا از سرمایه‌گذاری برشمرد و گفت: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر همدان مساعدت های خوبی در راستای تحقق سرمایه گذاری انجام شد و مصوبات تاثیر گذاری برای اجرا به شهرداری اعلام شد که نمونه بارز آنها صدور پروانه ساختمانی رایگان برای ساخت هتل‌های جدید در شهر در راستای حمایت از حوزه گردشگری است.

مولوی در این خصوص توضیح داد: بر این اساس برای حدود ۱۳ هتل پروانه رایگان صادر شد و شهرداری از دریافت میلیارد ها تومان درآمد منع شد تا زیرساختهای گردشگری در همدان نوسازی و متحول شود، اما متاسفانه در شورای دوره پنجم به سرمایه گذاری‌هایی همچون پروژه میدان بار بزرگ همدان، مجموعه تفریحی توریستی عصر طلایی، پروژه باغ ویلاها و آپارتمانهای شرکت ابتاش ترکیه ، ایجاد دفتر یونسکو ،هوشمند سازی شهرهمدان ، پیاده سازی معابر باقی مانده میدان حضرت امام ،ساخت موزه شهری وسط میدان مرکزی ،آرام سازی بلوار ارم ،پروژه بزرگ فرهنگی، اداری ،تجاری ،ورزشی اسکای مال و….. مورد توجه کافی قرار نگرفت و عملا در مدیریت شهری و استانی حمایت واقعی مشاهده نشد.

ابراهیم مولوی افزود: متاسفانه بخشی از سنگ اندازی‌ها و موانع در پیشبرد امور سرمایه گذاری ها به‌دلیل عدم ریسک پذیری مدیران شهری و استانی است چرا که مدیر بومی و دلسوز بوده و برای توسعه و آبادانی شهر و استان تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: اینکه اعلام می شود همدان رتبه دوم سرمایه‌گذاری کشور را دارد اینها تنها شعار و آمارسازی بوده چرا که ما شاهد کاهش انگیزه حضور سرمایه‌گذاران در این استان و نیز بالا رفتن تمامی شاخص های بیکاری و مشکلات اقتصادی و اجتماعی هستیم.

وی با اشاره به دخالت‌های بعضی از افراد و گروهای غیر متخصص تنگ نظر در امر سرمایه‌گذاری‌های شهر همدان که باعث عدم سرمایه گذاری و در نهایت عقب ماندگی و توسعه نیافتگی کلان شهر همدان خواهد شد در حالیکه سرمایه گذاری موتور محرکه توسعه شهری و منطقه ای و رونق اقتصادی خواهد شد.

وی گفت: شهردار همدان باید در صحن شورا حضور یافته و در خصوص عدم تحقق ،پیشبرد یا اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در همدان پاسخگو باشد و دلایل عدم تحقق این موضوع را به منتخبین مردم و شهروندان همدانی توضیح دهد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107173
  • دیدگاه‌ها برای شهردار همدان باید در خصوص عدم تحقق ،پیشبرد یا اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر پاسخگو باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.