• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

شهرداری همدان، همکاری لازم را جهت نصب دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات در بلوار نجفی ندارد

  • کد خبر : 89349
  • 29 مهر 1399 - 11:33
شهرداری همدان، همکاری لازم را جهت نصب دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات در بلوار نجفی ندارد

سرهنگ علی فکری گفت: دغدغه بزرگ ما کنترل ترافیک بلوار آیت الله نجفی می باشد که شهرداری همدان، همکاری لازم را جهت نصب دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات در این بلوار ندارد. سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: علت تصادف دیروز عصر ساعت ۱۸:۳۰ […]

سرهنگ علی فکری گفت: دغدغه بزرگ ما کنترل ترافیک بلوار آیت الله نجفی می باشد که شهرداری همدان، همکاری لازم را جهت نصب دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات در این بلوار ندارد.

سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: علت تصادف دیروز عصر ساعت ۱۸:۳۰ واقع در بلوار آیت الله نجفی به سمت پل شهید قهاری سعید را عدم توجه به جلو و ناتوانی کنترل خوردر از سوی راننده کامیون دانست.

وی در ادامه بیان کرد: برخورد یک دستگاه کامیون با ۳ دستگاه پراید و ۱ دستگاه تیبا خسارات مالی سنگینی به بار آورد، اما خوشبختانه تلفات جانی دربر نداشت.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان همدان تشریح کرد: بالافاصله ۳ تیم عملیاتی و ۲ تیم فرماندهی به محل اعزام شدند و با استفاده از ادوات، ماشین های تصادف کرده را به کنار بلوار هدایت کرده و راه را بعد از چند دقیقه باز کردند. با توجه به اینکه کامیون حامل بار بود کار انتقال آن را به کنار بلوار کمی سخت و وقتگیر کرده بود و رانندگان در ترافیک چند دقیقه ای معطل شدند.

فکری در پاسخ به این سوال که معضل ترافیک بلوار آیت الله نجفی کی مرتفع خواهد شد، گفت: بلوار آیت الله نجفی با توجه به بار ترافیکی سنگین و تردد زیاد کامیون از این محل نیازمند به نصب دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلف های راهنمایی و رانندگی می باشد.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان همدان ادامه داد: دغدغه بزرگ ما کنترل این بلوار است که در این زمینه دو راهکار را پیش روی داریم. یکی احداث کمربندی بعد از پلیس راه همدان_ رزن ، که لاین رفت آن انجام شده اما لاین برگشت انجام نشده است، اگر این کمربندی به بهره برادری برسد کامیون هایی که قصد ادامه راه به سوی غرب کشور را دارند دیگر وارد فضای شهری نمیشوند.

وی در پایان گفت: راه دیگر نیز نصب دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات راهنمایی رانندگی در این بلوار است که متاسفانه شهرداری منطقه، همکاری لازم را جهت نصب و راه اندازی این دوربین ها ندارد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89349
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری همدان، همکاری لازم را جهت نصب دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات در بلوار نجفی ندارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.