• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

شهرداری در اعمال قانون، سلیقه‌ای و با ناقضان قانون، دوگانه برخورد نکند

  • کد خبر : 105211
  • 09 اسفند 1399 - 8:45
شهرداری در اعمال قانون، سلیقه‌ای و با ناقضان قانون، دوگانه برخورد نکند

برخی اعضای شورای شهر همدان در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری و حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی بر دوگانه برخورد نکردن شهرداری با ناقضان قانون تاکید کردند. به گزارش عصر همدان، برخی اعضای شورای شهر همدان در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری و حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی بر دوگانه برخورد نکردن شهرداری […]

برخی اعضای شورای شهر همدان در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری و حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی بر دوگانه برخورد نکردن شهرداری با ناقضان قانون تاکید کردند.

به گزارش عصر همدان، برخی اعضای شورای شهر همدان در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری و حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی بر دوگانه برخورد نکردن شهرداری با ناقضان قانون تاکید کردند.

شهرداری در اعمال قانون، سلیقه‌ای برخورد نکند

مریم روانبخش در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری و حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی، گفت: همه در برابر قانون برابرند و پاسخگویی خلاف قانون و برخورد غیراصولی با ارباب رجوع از سوی هیچکس قابل چشم‌پوشی نیست .

روانبخش با تاکید بر لزوم ایجاد اعتماد دوطرفه بین شهرداری و شهروندان برای پیشبرد بهتر امور، گفت: قانون ابزاری است تا به واسطه آن بتوان زندگی منظمی داشته باشیم و در حق کسی اجحافی صورت نگیرد.

وی با اشاره به برخورد اداره کنترل و نظارت شهرداری همدان با متخلفین ساخت و سازها، اظهار داشت: قانون برای ما ملاک عمل است و در اعمال قانون هیچ تبعیضی نباید قائل شد و سلیقه‌ای برخورد کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی شهری شورای شهر همدان به برخورد اداره کنترل و نظارت شهرداری با متخلفین عدم پرداخت بهای خدمات و ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد: همه در برابر قانون برابرند و در برخورد با متخلفین باید نگاه یکسانی داشته باشیم و از نگاه سلیقه‌ای و تبعیضانه بپرهیزیم.

مریم روانبخش اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت شکایت از شهرداری، به کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان مراجعه کنند.

شهرداری با ناقضان قانون دوگانه برخورد نکند

کامران گردان در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی، افزود: مردم از حقوق مالکانه برخوردارند و اداره کنترل نظارت در برخورد با متخلفین ساخت و ساز برابر ضوابط یکنواخت عمل کند .

گردان با اشاره به نارضایتی شهروندان از اقدام دوگانه پلیس ساختمان در برخورد با متخلفین ساخت و ساز، اظهار کرد:
اداره کنترل نظارت نگاه یکسان به شهروندان داشته باشد و از نگاه و برخورد دوگانه بپرهیزد.

وی با اشاره به اهمیت حاکمیت قانون یادآور شد: قانون ابزاری برای رسیدن به حکمرانی مطلوب، با هدف برپایی نظم و بهینه سازی اداره امور است و مدیریت شهری باید در این راستا عدالت را رعایت کند چرا که این موضوع مورد اعتراض شهروندان است و آنها احساس می کنند شهرداری نگاه دوگانه ای دارد.

گردان اضافه کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌ در حیطه‌های مختلف از جمله برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی به وظایف خود عمل کند و در برخورد با تخلفات و تعدی به حقوق شهروندان، عدالت و برابری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105211
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری در اعمال قانون، سلیقه‌ای و با ناقضان قانون، دوگانه برخورد نکند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.