• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

شناسایی و معرفی ۵۹ مورد جهت کشت دوم و کشت دیرهنگام

  • کد خبر : 158947
  • 31 تیر 1401 - 8:30
شناسایی و معرفی ۵۹ مورد جهت کشت دوم و کشت دیرهنگام

عبدالحسین اکبری اظهار کرد: به دنبال ممنوعیت کشت دوم در براساس گزارش های مردمی و گشت و نظارت همکاران جهاد کشاورزی تا امروز ۵۹ نفر به اداره آب و فرمانداری معرفی شده اند که از این تعداد ۳۲ نفر کشت دوم و ۲۷ نفر کشت دیرهنگام داشتند. عبدالحسین اکبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار در […]

عبدالحسین اکبری اظهار کرد: به دنبال ممنوعیت کشت دوم در براساس گزارش های مردمی و گشت و نظارت همکاران جهاد کشاورزی تا امروز ۵۹ نفر به اداره آب و فرمانداری معرفی شده اند که از این تعداد ۳۲ نفر کشت دوم و ۲۷ نفر کشت دیرهنگام داشتند.

عبدالحسین اکبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به ممنوعیت کشت دوم محصولات کشاورزی بر اساس مصوبه شورای تامین استان بعلت کم آبی گفت: براساس تکالیف و  وظایف خود با بازدید و نظارت اکیپ‌های گشت از مزارع نسبت به رصد و شناسایی افراد خاطی که اقدام به کشت دوم نموده اند اقدام و افراد مذکور را بدون اغماض و مسائل جانبی به مراجع ذیصلاح معرفی کرده ایم.

عبدالحسین اکبری تصریح کرد:بدنبال ممنوعیت کشت دوم در براساس گزارشهای مردمی و گشت و نظارت همکاران جهاد کشاورزی بهار تا امروز  ۵۹ نفر به اداره آب و فرمانداری معرفی شده اند که از این تعداد ۳۲ نفر کشت دوم و ۲۷ نفر کشت دیرهنگام داشتند.

اکبری افزود: با توجه به کمبود منابع آبی و ضرورت صرفه جویی در آب لازم است در جلسات و برنامه‌ها با استفاده از همه تریبون ها این موضوع اطلاع رسانی شود و لازم به ذکر است که  ممنوعیت کشت دوم در شهرستان از طریق فضای مجازی، پیامک، اطلاعیه و نصب بنر  به اطلاع بهره برادران و تولید کنندگان رسانیده شده است و امیدواریم کشاورزان با پرهیز از کشت دوم با ما همکاری نمایند تا با مشکل تامین آب در تابستان مواجه نشویم.

وی تاکید کرد: مدیریت براساس وظایف قانونی و شرعی خود در خصوص الگوی کشت و استفاده بهینه از منابع آبی با اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار، توسعه گلخانه ها و کشت محصولات کم آب بر مسائل فنی را به اطلاع کلیه بهره برادران و تولید کنندگان رسانیده است.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158947
  • دیدگاه‌ها برای شناسایی و معرفی ۵۹ مورد جهت کشت دوم و کشت دیرهنگام بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.