• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

شرایط در همدان آرام است/مردم آگاه و هوشیار هستند

  • کد خبر : 32179
  • 25 آبان 1398 - 13:00
شرایط در همدان آرام است/مردم آگاه و هوشیار هستند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر تجمع مردم در سطح شهر دریافت نکرده‌ایم و شرایط آرام است.   به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، با توجه به جوسازی‌های رسانه‌های معاند در خصوص ناآرام بودن شهرها و استان‌های مختلف، شرایط در همدان آرام است و طبق گزارش میدانی خبرنگار ما […]

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر تجمع مردم در سطح شهر دریافت نکرده‌ایم و شرایط آرام است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، با توجه به جوسازی‌های رسانه‌های معاند در خصوص ناآرام بودن شهرها و استان‌های مختلف، شرایط در همدان آرام است و طبق گزارش میدانی خبرنگار ما هیچ‌گونه تجمع و یا مشکلی در سطح شهر نبوده و مردم طبق روال هر روز زندگی عادی خود را سپری می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان نیز در گفتگو با خبرنگار ما، با تکذیب هرگونه تجمع اعتراضی در شهر همدان اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر تجمع مردم در سطح شهر دریافت نکرده‌ایم و شرایط آرام است.

محمدرضا پیرودین با بیان اینکه با مدیریت مسئولان امیدواریم از این بعد نیز مشکلی نداشته باشیم گفت: خوشبختانه از روز گذشته هیچ گونه مشکل خاصی در سطح شهر نداشته‌ایم و روال عادی زندگی را در سطح شهر شاهد هستیم.

وی با تقدیر از مردم انقلابی و غیور همدان بیان کرد: مردم همیشه در صحنه همدان با آگاهی و هوشیاری از توطئه‌های دشمنان تاکنون همکاری لازم را در اجرای برنامه‌ها داشته‌اند و از این به بعد نیز همراه خواهند بود.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=32179
  • دیدگاه‌ها برای شرایط در همدان آرام است/مردم آگاه و هوشیار هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.