• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

«شبکه تبلیغی» و «طلاب» در خط مقدم خدمت رسانی/ «روحانیون» حوزه های مختلف شهری و روستایی را ضدعفونی می کنند

  • کد خبر : 54673
  • 27 اسفند 1398 - 9:46
«شبکه تبلیغی» و «طلاب» در خط مقدم خدمت رسانی/ «روحانیون» حوزه های مختلف شهری و روستایی را ضدعفونی می کنند

حجت الاسلام هادی نظیری از پاسخگویی به شبهات مردم توسط مشاوران شبکه تبلیغی کمیته فرهنگی پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: ستاد مردمی پیشگیری از بیماری کرونا توسط  مبلغین در قسمت های دیگر  نیز برای ضدعفونی و گندزدایی حوزه های مختلف شهری و روستایی در حال فعالیت  است. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان […]

حجت الاسلام هادی نظیری از پاسخگویی به شبهات مردم توسط مشاوران شبکه تبلیغی کمیته فرهنگی پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: ستاد مردمی پیشگیری از بیماری کرونا توسط  مبلغین در قسمت های دیگر  نیز برای ضدعفونی و گندزدایی حوزه های مختلف شهری و روستایی در حال فعالیت  است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در استان اظهار کرد: مسئولیت کمیته فرهنگی ستاد مردمی پیشگیری از بیماری کرونا با سازمان تبلیغات اسلامی است و در این مدت شبکه تبلیغی و طلاب سازمان تبلیغات همدان در فضاهای شهری و روستایی و همچنین ائمه جمعه در حال فعالیت برای پیشگیری از بیماری کرونا در خط مقدم خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه سایر شبکه های تبلیغی اعم از هیأت های مذهبی، بانوان فرهیخته و… نیز در این کمیته فرهنگی نقش قابل توجهی را دارند، افزود: در کمیته فرهنگی و ستاد مردمی پیشگیری از بیماری کرونا مبلغین برای ضدعفونی و گندزدایی حوزه های مختلف شهری و روستایی در حال فعالیت هستند.

نظیری با اشاره به اینکه در چند نقطه از استان، هیأت های مذهبی با محوریت کار جهادی روحانیون در روستا ها، به تولید انبوه ماسک و آماده سازی مواد ضدعفونی کننده مشغول هستند، گفت: در مجموع کل شبکه تبلیغی درگیر ساماندهی بخش پیشگیری، بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کروناست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در ذیل کمیته فرهنگی پیشگیری از ویروس کرونا کارگروه های مختلفی شامل کارگروه علمی، اعیاد مذهبی، زن و خانواده، کودکان و… فعال هستند، خاطرنشان کرد: شبکه تبلیغاتی در این روزها به دلیل ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و از دست رفتن روحیه نشاط به شبهات ایجاد شده در این فضا پاسخ می دهد.

وی در خصوص فعالیت کمیته کودک و نوجوان گفت: این کمیته مشغول طراحی بازی کودکان با هدف پر کردن اوقات فراغت آنها در  منزل است و در صدد هستیم در این برنامه های آموزشی با همکاری آموزش و پرورش برنامه های تفریحی و فکری به عنوان آگهی بازرگانی تولید شود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54673
  • دیدگاه‌ها برای «شبکه تبلیغی» و «طلاب» در خط مقدم خدمت رسانی/ «روحانیون» حوزه های مختلف شهری و روستایی را ضدعفونی می کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.