• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
پس از شروع موشک باران رژیم صهیونیستی صورت گرفت؛

جشن شادی و غرور ملی در بهار

  • کد خبر : 214379
  • 26 فروردین 1403 - 11:36
جشن شادی و غرور ملی در بهار
واکنش اهالی بهار به پاسخ تلافی جویانه ایران به رژیم اشغالگر قدس جالب توجه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ واکنش اهالی بهار به پاسخ تلافی جویانه ایران به رژیم اشغالگر قدس

در روز ۱۳ فروردین بود که رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از بارها تجاوز به خاک سوریه و به شهادت رساندن چندین تن از فرماندهان نظامی ایران در ماه‌های گذشته، به بخش کنسولی سفارت‌خانه ایران در سوریه حمله کرد و جمعی از مستشاران نظامی ایران را همچون سردار زاهدی و همرزمانش را به شهادت رساند.

پس از آن بود که موج واکنش مردم به پاسخ متقابل ایران آغاز شد و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر این حمله را تجاوز به خاک ایران، طبق قوانین بین‌المللی خواندند و تنبیه رژیم اشغالگر صهیونیستی را وعده دادند.

در نهایت از بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر قدس در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی و حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، اقدام به پرتاب پهباد و موشک به‌سمت سرزمین‌های اشغالی نمود.
پس از آغاز این حملات گسترده به سرزمین‌های اشغالی قدس، واکنش‌های مردم بسیار جالب بود.

از همه اقشار مختلف مردم به این انتقام واکنش مثبت نشان داده و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان حمایت خود را از این عملیات نمودند.

یکی از شهروندان گفت: شهادت مستشاران نظامی ایران در ماه‌های اخیر و شهادت سردار زاهدی و همراهان ایشان در حمله مستقیم صهیونیست‌ها به سفارت‌خانه ما در دمشق، قلب مردم را به‌درد آورده بود که این انتقام باعث آرامش قلب مردم شد.

شهروند دیگری گفت: رژیم صهیونسیتی در طول چند ماه اخیر مرتکب جنایات زیادی شده است که حمله به سفارت ایران و شهادت مستشاران نظامی ایران از جمله آن است، و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت درایت در انتقام تشکر می‌کنم.

یکی از پاکبانان زحمت‌کش شهرداری نیز گفت: شنیدن خبر انتقام خون شهدای ما در سوریه از رژیم صهیونسیتی باعث دلگرمی و حس غرور است و همین باعث انرژی بیشتر ما شده است.

یک شهروند دهه هشتادی گفت: از نیروهای نظامی ایران برای شجاعت در تنبیه رژیم صهیونسیتی تشکر می‌کنم و از آن‌ها درخواست دارم که با قدرت به راه خود ادامه دهند.

یک جانباز دفاع مقدس گفت: نابودی رژیم اشغالگر قدس آرزوی همه آزادی‌خواهان جهان است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که اقدام مجدد رژیم صهیونسیتی در مقابل ما، او را نابود خواهد کرد.

شهروند دیگری گفت: از بامداد امروز پس از شنیدن خبر انتقام از رژیم صهیونسیتی دیگر نتوانستم بخوابم و شادی و اشتیاق از قدرت ایران باعث این اتفاق شد.

واکنش‌های مثبت بسیار زیادی در انعکاس اخبار انتقام از رژیم اشغالگر قدس از سوی مردم دیده می‌شود که نشان‌گر اقدام به‌جا و خوب ایران در برابر متجاوزان است.

این حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشان داد که ایران در برقراری امنیت ملی خود با کسی شوخی ندارد و دیگر هیچ‌گاه دشمنان فکر به‌خطر انداختن امنیت ایران را نکنند.

انتهای خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214379
  • دیدگاه‌ها برای جشن شادی و غرور ملی در بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.