• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

سیاست آمریکا، جدایی ایران و عراق است

  • کد خبر : 46391
  • 11 بهمن 1398 - 23:09
سیاست آمریکا، جدایی ایران و عراق است

حجت الاسلام سید حمید حسینی گفت : کسانی که می خواهند دو کشور از یکدیگر جدا شود سیاست آمریکا را بکار برده اند و ما با شهادت حاج قاسم و مهندس ابوالمهدی قدرتمند شدیم. به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام سید حمید حسینی از فرماندهان حشد الشعبی عراق شامگاه امشب در اجتماع بزرگ سلیمانی ها، […]

حجت الاسلام سید حمید حسینی گفت : کسانی که می خواهند دو کشور از یکدیگر جدا شود سیاست آمریکا را بکار برده اند و ما با شهادت حاج قاسم و مهندس ابوالمهدی قدرتمند شدیم.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام سید حمید حسینی از فرماندهان حشد الشعبی عراق شامگاه امشب در اجتماع بزرگ سلیمانی ها، در حسینیه امام خمینی ره همدان  اظهار داشت: حشدالشعبی دهها هزار نیروی رزمنده و بزرگترین دستگاه عمل کننده آمریکا را در منطقه ساقط کرده است.

وی با بیان اینکه عراق دارای سه حشدالشعبی است، افزود: حشد نظامی، حشد رسانه ای و حشد سیاسی که شهید سلیمانی در این چند سال روی اینها کار کرد.

فرمانده حشدالشعبی عنوان کرد: شما مردم و رهبر ایران به سرزمین اهل بیت(ع) حق دارید و فرمانده ما حاج قاسم فرمانده بزرگ اسلام ، شیعیان و افتخار ما بود.

وی یادآور شد: حاج قاسم به مردم یاد داد که دشمن حقیقی و اصلی آمریکا و اسرائیل است و نباید این دشمن را فراموش نمود او اولین هسته های مقاومت را تشکیل داد و اکنون هسته های فراوانی در عراق وجود دارد.

فرمانده حشدالشعبی با بیان اینکه فرقی بین ملت ایران و عراق نیست، گفت: حاج قاسم شهید کشور عراق و ایران و کشورهای منطقه و شهید مقاومت و اسلام و انسانیت است.

حسینی افزود: حاح قاسم توانست به ما یاد بدهد که دشمن را فراموش نکنیم و تمام این هسته ها که در منطقه تشکیل شده است سلیمانی هستند و او دهها گروه مختلف تشکیل داد.

وی یادآور شد: حاج قاسم به صورت عملی نیروهای حشدالشعبی را آموزش داد.

فرمانده حشدالشعبی  ابراز داشت: مهمترین دستاورد شهید سلیمانی تشکیلات استراتژیک حشدالشعبی در عراق بود.

حسینی در پایان افزود: کسانی که می خواهند دو کشور از یکدیگر جدا شود سیاست آمریکا را بکار برده اند و ما با شهادت حاج قاسم و مهندس ابوالمهدی قدرتمند شدیم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46391
  • دیدگاه‌ها برای سیاست آمریکا، جدایی ایران و عراق است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.