• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

سپاه اسدآباد با دستان پرمهر، نیازمندان را با ۱۶۰ سبد غذایی میهمان کرد

  • کد خبر : 118473
  • 02 تیر 1400 - 8:23
سپاه اسدآباد با دستان پرمهر، نیازمندان را با ۱۶۰ سبد غذایی میهمان کرد

ارادتمندان در سپاه ناحیه اسدآباد به امام رئوف، علی بن موسی الرضا(ع) این بار نیازمندان را با دستان پر مهر خود و توزیع ۱۶۰ بسته غذایی میهمان کردند. به گزارش عصرهمدان؛ سپاه اسدآباد این بار با دستان مهر و عطوفت خود در روز میلاد امام رئوف، علی بن موسی الرضا(ع)، رزمایش کمک مؤمنانه را تکرار […]

ارادتمندان در سپاه ناحیه اسدآباد به امام رئوف، علی بن موسی الرضا(ع) این بار نیازمندان را با دستان پر مهر خود و توزیع ۱۶۰ بسته غذایی میهمان کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ سپاه اسدآباد این بار با دستان مهر و عطوفت خود در روز میلاد امام رئوف، علی بن موسی الرضا(ع)، رزمایش کمک مؤمنانه را تکرار کرد.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در حاشیه توزیع این کمک های مؤمنانه، اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) تعداد ۱۶۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

وی گفت: این رزمایش کمک مؤمنانه که از سوی سپاه ناحیه اسدآباد انجام می شود، با همکاری و مهرورزی گروه های جهادی و خیرین شهرستان در جمع آوری کمکها صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد یادآور شد: این تعداد بسته معیشتی به ارزش ۵۱ میلیون تومان است که توسط فرماندهان پایگاه های مقاومت توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118473
  • دیدگاه‌ها برای سپاه اسدآباد با دستان پرمهر، نیازمندان را با ۱۶۰ سبد غذایی میهمان کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.