• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

سه دلاور همدانی مدافع حرمی که در یک روز آسمانی شدند

  • کد خبر : 88688
  • 24 مهر 1399 - 11:30
سه دلاور همدانی مدافع حرمی که در یک روز آسمانی شدند

سه شهید مدافع حرم استان همدان، شهید میلاد مصطفوی، مجتبی کرمی و مجید صانعی سه شهیدی بودند که هر سه در ۲۵ مه رماه سال ۱۳۹۴ در عملیات آزادسازی حومه حلب به شهادت رسیدند. به گزارش عصر همدان، سید میلاد(محمد) مصطفوی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در شهر بهار دیده به جهان گشود. او از بسیجیان گردان […]

سه شهید مدافع حرم استان همدان، شهید میلاد مصطفوی، مجتبی کرمی و مجید صانعی سه شهیدی بودند که هر سه در ۲۵ مه رماه سال ۱۳۹۴ در عملیات آزادسازی حومه حلب به شهادت رسیدند.

به گزارش عصر همدان، سید میلاد(محمد) مصطفوی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در شهر بهار دیده به جهان گشود. او از بسیجیان گردان ۱۶۵ امام حسین(ع) بود که ۲۵ مهر ۱۳۹۴ در جریان عملیات محرم و در محور حلب در ۲۹ سالگی به شهادت رسید و داعشی ها همچون مولایش حسین(ع) سر از بدنش جدا کردند.

مجتبی کرمی ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در روستای کهنوش شهرستان تویسرکان متولد شد و در اوج جوانی عضو گردان تکاور ۱۵۴ حضرت علی اکبر(ع) شده و آموزش های سخت نظامی و ویژه تکاوری را فرا گرفت.

او با علاقه به جبهه مقاومت سوریه شتافت و چند بار هم مجروح شد و در نهایت ۲۵ مهر ۱۳۹۴ برابر با سوم محرم الحرام ۱۴۳۷ هجری، قمری در عملیات آزاد سازی حومه حلب به شهادت رسید.

مجید صانعی موفق ۲۸ خرداد سال ۱۳۵۸ در همدان چشم به جهان گشود و رئیس کمیته بازرسی هیئت ورزش های رزمی همدان و بنیان گذار و نماینده رسمی سبک «نینجوتسو» در استان بود.

او به عنوان عضو گردان ۱۶۱ امام حسین(ع) همدان برای دفاع از اسلام عازم سوریه شد و به همراه سه دوست دیگر خود در ۲۵ مهر ۱۳۹۴ به شهادت رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88688
  • دیدگاه‌ها برای سه دلاور همدانی مدافع حرمی که در یک روز آسمانی شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.