• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0
نماینده سازمان‌های مردم نهاد استان همدان تاکید کرد:

سمن‌ها، کلید عدالت و قدرت در ایران قوی

  • کد خبر : 211427
  • 26 بهمن 1402 - 13:19
سمن‌ها، کلید عدالت و قدرت در ایران قوی
نماینده سازمان‌های مردم نهاد استان همدان گفت: سمن‌ها، بازوان توانمند دولت در مسیر ایران قوی هستند و توانمندی آنها ضرورتی برای پیشرفت ایران است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» غلامرضا حاج‌ولی در مراسم دوره آموزشی مشارکت و نهضت اجتماعی سازمان های مردم نهاد در چشم انداز ایران قوی که پیش از ظهر امروز در سالن شهدا استانداری برگزار شد.

نماینده سازمان‌های مردم نهاد استان همدان گفت: نقش آفرینی سازمانهای مردم نهاد و تشکلهای مردمی در افزایش اعتبار مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و افزایش سرمایه نظام چقدر اهمیت دارد و بدون یکی از عمده‌ترین و مهمترین نکاتی است که در خصوص سازمان های مردم نهاد و در ایجاد عدالت اجتماعی نقش عمده‌ای دارند در آگاهی بخشی و افزایش علمی و آگاهی مردم نقش پراهمیتی دارند.

وی افزود: سازمانهای مردم به لحاظ ماهیت داوطلبانه بودنشان می‌توانند وظایف و رسالت‌های غیر حاکمیتی دولت را بپذیرند و بدون چشم داشت مالی با کاهش هزینه‌ها منجر به کاهش کمی و کیفی خدمات شوند.

حاج ولی در ادامه بیان کرد: و نهایتا سازمان‌های مردم نهاد توانمند وآموزش دیده هنگام بروز بحران های مختلف می‌توانند در کنار دولت و پا به پای دولت مردان در جهت کاهش عواقب و آثار زیان بار بحران‌ها اثر داشته باشند چرا که در زلزله و سیل سازمان های مردم نهاد ما به خوبی نقش آفرینی کردند.

در استان شاهد برگزاری جلسات متعددی برای سازمان های مردم نهاد در راستای توانمند سازی افراد شکل گرفت.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211427
  • دیدگاه‌ها برای سمن‌ها، کلید عدالت و قدرت در ایران قوی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.