• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
7
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

سرعت پیشرفت شهرک پرواز قابل قبول است

  • کد خبر : 202549
  • 08 آبان 1402 - 10:20
سرعت پیشرفت شهرک پرواز  قابل قبول است
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: روند ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز درحال پیشرفت است و در مقایسه با سایر پروژه‌ها سرعت خوبی دارد.

مجید صالحی‌امیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با بیان اینکه پروژه ۱۱ هزار واحدی شهرک پرواز در حال تکمیل است گفت: با گذشت چهار ماه از این پروژه پیشرفت قابل توجهی را در این خصوص شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی حدود سه هزار واحد آغاز شده است افزود: برخی واحدها به مرحله های فونداسیون و برخی دیگر به مرحله سقف دوم و سوم رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: در خصوص دریافت اعتبارات از بانک‌ها کمی دچار مشکل بودیم؛ در ابتدا قرار بود اعتبارات فقط از محل بانک مسکن باشد که با رایزنی‌ها تصمیم گرفته شد دریافت اعتبارات از سایر بانک‌ها نیز انجام شود که با پیگیری‌های زیاد به نتیجه رسید.

صالحی‌امیر با بیان اینکه آورده متقاضیان ۴۰ میلیون تومان است گفت: متقاضیان باید پس از دریافت پیامک نسبت به واریز وجه اقدام کنند و افرادی که این مبلغ را واریز می‌کنند به عنوان متقاضی مؤثر شناخته و در پروژه شرکت داده می‌شوند.

وی ادامه داد: باید با پیشرفت فیزیکی، آورده متقاضیان نیز کامل شود و در پایان پروژه واحدها براساس امتیازبندی به متقاضیان واگذار می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه واریز به موقع وجه در امتیازبندی متقاضیان تاثیرگذار است افزود: در حال حاضر برای حدود ۱۱ واجد شرایط پیامک ارسال شده است و پیامک برای سایر متقاضیان به مرور ارسال می‌شود.

صالحی‌امیر در پایان خاطرنشان کرد: درحال توافق برای دریافت زمین هستیم و پس از توافق پیامک واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام برای سایر متقاضیان ارسال خواهد شد.

انتهای خبر/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202549
  • دیدگاه‌ها برای سرعت پیشرفت شهرک پرواز قابل قبول است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.