• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در نهاوند افتتاح شد+تصاویر

  • کد خبر : 115791
  • 10 خرداد 1400 - 9:48
ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در نهاوند افتتاح شد+تصاویر

در مراسمی ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نهاوند با حضور رئیس ستاد وی در استان همدان و جمعی از حامیان وی افتتاح شد. به گزارش عصر همدان، در مراسمی با حضور اعضای ستاد مسئولان کمیته‌ها، اقشار مختلف مردم، حامیان و دوستداران ایت الله رئیسی در نهاوند ستاد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در […]

در مراسمی ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نهاوند با حضور رئیس ستاد وی در استان همدان و جمعی از حامیان وی افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان، در مراسمی با حضور اعضای ستاد مسئولان کمیته‌ها، اقشار مختلف مردم، حامیان و دوستداران ایت الله رئیسی در نهاوند ستاد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

این مراسم ابتدا با حضور در گلزار شهدای نهاوند و ادای احترام به مقام شامخ شهید حاج میرزا محمد سلگی و شهدای شهرستان آغاز و سپس با حضور در مسجد شهید حیدری و جمع مردم انقلابی نهاوند ، ستاد آیت الله رئیسی در خیابان ابوذر نهاوند افتتاح شد.

ابن مراسم با حضور پروفسور زلفی گل رئیس ستاد رئیسی در استان همدان برگزار شد.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با پیغام تلفنی رسما حمایت خود را از نامزدی و ورود آیت الله رئیسی اعلام و برای موفقیت وی آرزوی توفیق کرد.

شهبازی ورود آیت الله رئیسی را در شرایط فعلی کشور لازم دانست و به مردم هم تاکید کرد به عنوان یک نیروی کارآمد، مردم هم از وی حمایت کنند.

زلفی گل نیز در این مراسم با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار می‌تواند در وضعیت آینده کشور تأثیر گذار باشد، اظهار داشت: همدلی بین حامیان و جبهه های انقلابی این کاندیدای مردمی جهت مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح بسیار ضروری و مهم است.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مهمترین دغدغه ما در انتخابات پیش رو است، گفت: از کلیه نیروهای و احزاب انقلابی شهرستان تقاضا داریم با وحدت و تعامل زیر نظر ستاد مرکزی به عنوان هماهنگ کننده برنامه های تبلیغاتی ستاد آیت الله رئیسی در شهرستان فعالیت کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115791
  • دیدگاه‌ها برای ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در نهاوند افتتاح شد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.